Пасажирська і транспортна авіація Росії зазнає великих втрат після розриву співпраці з українським підприємством " Антонов " . Про це в ефірі "Громадського"розповів авіаційний експерт Валерій Романенко .
За його словами , майже вся російська цивільна авіація була української розробки , і тепер вона понесе величезні втрати від розриву співпраці між ДП " Антонов " і російським підприємством " Волга – Дніпро " .
" Через розрив співпраці в аерокосмічній галузі Росія зазнає величезних втрат . Літаки , які розроблялися конструкторським бюро " Антонова " в Росії , фактично окупували всі російські заводи , що випускали цивільно – авіаційну техніку . У них немає власних розробок . Вони були дуже задоволені останніми українськими розробками " , – сказав Романенко .
Експерт зазначив , що головне втратою для українського підприємство буде за проектом Ан – 70 . За його словами , в РФ проводилися гвинтовентилятори до цих літаків , які тепер стануть недоступні . Однак він підкреслив , що у " Антонова " вже є свій альтернативний проект .
Крім того , заява " Антонова " про те , що вони не гарантують безпеки літаків , які проводилися спільно з російськими підприємствами , означає , що відтепер ці літаки фактично не зможуть перетинати кордон .
" Це означає , що російські " Руслани " тепер зможуть літати тільки в Сибір . Тут немає гарантії виробника , цей літак не впаде при перетині кордону якоїсь європейської країни " , – сказав Романенко .
Нагадаємо , раніше повідомлялося , що держпідприємство " Антонов " до кінця 2016 року згорне співпрацю з російською компанією " Волга – Дніпро " .
Як заявляв президент " Антонова " Олександр Коцюба , є інформація , що компанії , які експлуатують літаки Ан – 124-100 в Росії , роблять спроби відійти від " Антонова " як від розробника і перевести ці функції на російські компанії .
"ДП "Антонов" є розробником цивільного літака Ан-124-100 і власником Сертифікату типу №ТЛ 0021, виданого Авіаційною владою України, і Сертифікату типу №24-124-100, виданого Авіарегістром Міждержавного Авіаційного Комітету (АР МАК). ДП" Антонов "також – власник Сертифікату розробника авіаційної техніки №UA.21J.0016, виданого авіаційною владою України, і Сертифікату розробника авіаційної техніки № Р-2, виданого АР МАК. Відповідно до Керівництва з льотної придатності ICAO, Doc 9760, Частина V, Глава 6, Авіаційними правилами Міждержавного Авіаційного Комітету, Частина 21 (АП-21), п. 21.44, Авіаційними правилами України, Частина 21 (АПУ (Part) -21), п. 21.А.44, ДП "Антонов" виконує всі обов'язки власника Сертифікатів типу і організації, відповідальної за типову конструкцію, щодо підтримки льотної придатності літаків Ан-124-100 "Руслан". Таким чином, тільки ДП "Антонов" має повний комплект конструкторської та доказової документації за результатами сертифікації цього літака. Підприємство не передавало кому б то не було матеріали випробувань, що дозволяють виконувати обов'язки з підтримки льотної придатності літака", – йдеться в повідомленні.
Крім того ДП " Антонов " є автором Програми збереження цілісності конструкції і контролю старіння літаків Ан – 124-100 " Руслан " , програми контролю безпеки якого розроблені відповідно до сучасних міжнародних стандартів і дозволяють на належному рівні підтримувати льотну придатність літака . Суворе виконання цих Програм є головною умовою забезпечення безпеки експлуатації літаків Ан – 124-100 " Руслан " .
Читайте також:
- У РФ відповіли "Антонову" з обслуговування літаків "Руслан"
- Без Росії, але з Китаєм: для кого "Антонов" будуватиме літаки
- Відновлений літак Ан-22 "Антей" вилетів у свій перший комерційний рейс
- В "Антонові" розкрили деталі спільного з Китаєм виробництва Ан-225 "Мрія"
- "Добудувати другу "Мрію" ми не могли", – льотчик-випробувач про договір з Китаєм
- Україна і Китай запустять серійне виробництво Ан-225 "Мрія"
- Новий український Ан-178 пройшов випробування на завантаження/розвантаження самохідної техніки