Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич заявила, що варто було б замість шкільних лінійок проводити заходи для спілкування педагогів зі школярами в інших форматах.
"Позиція Міністерства освіти і науки полягає в тому, що лінійки не є єдиним методом зібрати дітей і поговорити на важливі теми", – розповіла Гриневич журналістам 14 травня в Києві.
Вона нагадала, що лінійка в черкаській школі була приурочена темі перемоги у Другій світовій війні.
"Про це можна говорити з дітьми більш цікавим і продуктивним способом", – підкреслила міністр.
Гриневич додала, що філософія "Нової української школи", яка впроваджується Міносвіти, і полягає в тому, щоб переходити від авторитарної педагогіки до педагогіки партнерства. У той же час, глава Міносвіти зазначила, що просто заборонити лінійки також буде неправильно.
"Розумієте, це теж не метод дати команду і заборонити лінійки. Потрібно йти шляхом не заборон в цьому випадку, а просвітою учительства, для того, щоб вони шукали і могли запропонувати більш цікаві методи роботи з дітьми", – впевнена міністр.
Як повідомлялося, 8 травня близько 9:00 ранку на території Черкаської загальноосвітньої школи №8 під час урочистої лінійки, присвяченої Дню пам'яті і примирення, у школярів різко погіршилося самопочуття, вони почали непритомніти.
Поліція провела евакуацію людей і обмежила доступ до території даної школи. Всього було госпіталізовано 58 осіб: 54 дитини і 4 дорослих. Лікарі констатували, що у дітей і дорослих спостерігається інгаляційна токсична реакція.
Крім того, 8 травня в школі Новомосковська Дніпропетровської області під час лінійки погіршилося самопочуття у 17 дітей. Медики поставили діагноз "вегето-судинний пароксизм" 15 учням.