За менш ніж два роки існування бренду куряче м'ясо, вирощене без антибіотиків вже представлено більш ніж у 560 супермаркетах національних і регіональних торговельних мереж України. "Епікур" вже став улюбленою маркою для сотень тисяч сімей України, які обирають натуральне та здорове куряче м'ясо.
ТМ "Епікур" користується популярністю у свідомих споживачів, спортсменів, фанатів правильного харчування, молодих і просунутих мам які обирають його на полицях супермаркетів, а також в меню відомих ресторанів і мереж здорового харчування України.
Бренд кинув виклик ринку і перший довів, що виробництво курячого м'яса без використання антибіотиків на всіх етапах – можливо і в Україні. Багато в чому успіх компанії на ринку забезпечили не тільки революційні стандарти виробництва, а й культура ведення бізнесу, з новою філософією бренду і його команди.
Однак з успіхами "Епікур" і постійним зростанням обсягів його продажів в торгових мережах і HoReCa можуть змиритися далеко не всі.
Компанія все частіше стикається з недобросовісними конкурентами, які замість підвищення якості власного виробництва намагаються дискредитувати бренд здорової курятини абсурдними інфоприводами.
Недруги "Епікур" вдаються до публікації фейків на сумнівних сайтах, які неодноразово фігурували в судових процесах за поширення наклепу.
У прес-службі "Епікур" вважають, що: "Подібні публікації – це прояв страху, який "Епікур" викликає у своїх конкурентів. Адже споживачі бачать відмінності і переваги продукту. Їх досить багато, але головне, люди розуміють різницю, а значить здоровий продукт "Епікур" стає все ближче для кожної сім'ї. Динаміка зростання компанії тому підтвердження".
У "Епікур" впевнені, що конкуренція має бути чесною і не виходити за рамки закону та моралі. А тим, хто поширює ці фейки, радять направити бюджет на розвиток власного виробництва замість марних спроб дискредитувати бренд здорової курятини.