Зараз по Херсону курсує чотири десятки машин – удвічі більше, ніж торік. І якщо тоді електротранспортом користувалися переважно пенсіонери (їх возять зовсім безкоштовно), то тепер середньостатистичний пасажир суттєво помолодшав.
Пасажирів стільки, що в депо змушені ремонтувати поламані і списані машини. На нову техніку коштів не вистачає.
Але грошей на оновлення рухомого складу все одно не вистачає.
Кілька тролейбусів після лагодження не можуть вивести на лінію.
Зі столиці були б раді отримати, нехай навіть не фінансову, допомогу. Співробітники Херсонелектротрансу просять київських колег передати їм машини, які вже відслужили термін.
Цю та інші новини ви можете подивитися у випуску інформаційної програми "События" за 29.08.2014 о 19:00.