Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні почалася глобальна перевірка маршруток

12 лютого, 21:48

Маршрутки їздять без аптечок, вогнегасників і заповненої документації

Масові перевірки маршрутокпочинаються на цьому тижні. Інспектори Укртрансбезпеки будуть враховувати стан машин і умови праці водіїв. Майже дві з половиною тисячі аварій за участю громадського транспорту відбувається щороку. У цих аваріях загинуло 180 людей і півтори тисячі отримали травми. 80% таких ДТП сталося на міських маршрутах. Що це дасть?

Щодня працівники Укртрансбезпеки проводять рейди – перевіряють стан маршруток, документи і комплектацію. В один з таких вирушили і новини "Сьогодні".

"Схему маршруту, розклад руху, страховий поліс, протокол техогляду, будь ласка", – перевіряючий починає огляд.

Перевіряють аптечку, вогнегасники та квиткову документацію. І вже тут виникають перші питання. Аптечки немає, а вогнегасник всього один, та й той занадто маленький для цього класу автобуса. А ще й не заряджений. І з квитками – та ж проблема:

"Якщо ви не заповнюєте квитково-касовий лист, то жоден з пасажирів, якому ви не дали квиток або який їхав у вашому автобусі, не є застрахований".

А значить, в разі ДТП – не зможе претендувати на відшкодування. За фактами цих порушень інспектор складає протоколи. Відповідальність за це несе перевізник. Після розгляду справи виносять рішення.

Юрій Торохтій, головний спеціаліст відділу державного контролю київського міжрегіонального управління Укртрансбезпеки:

"Це може бути як штрафна санкція, так і попередження про недопущення у подальшому подібних порушень".

В тренді
З 2020 року українські дитбудинки не прийматимуть дітей

Але 150 інспекторів на всю Україну – це занадто мало, кажуть в Укртрансбезпеці. Вже на цьому тижні починаються планові перевірки. Перевізників розподілять за трьома групами ризику. З низьким – перевіряти раз в п'ять років, із середнім – раз в три роки, а з високим ступенем – раз на два роки.

Олександр Погорілий, голова Державної служби України з безпеки на транспорті:

"Ці критерії, ця система дає можливість нам вживати превентивних заходів. Якщо ми це вже бачимо на дорозі – це вже наслідок. А для того, щоб цьому запобігти, потрібно прийти до суб'єкта господарювання і перевірити".

Звертати увагу будуть на кількість ДТП, що сталися протягом останніх трьох років, порушення режиму праці та відпочинку водіїв і на стан автобусів. Таким чином хочуть запобігти критичним ситуації на дорогах.

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що кожен другий автобус в Полтаві виїжджає на маршрут несправним. У багатьох маршруток не відкривається аварійний вихід, погано прикручені колеса, салон – мокрий від дощу. Це – лише частина порушень, які виявили поліцейські.

Також ми повідомляли про те, що перед новорічними святами у Волинській області сталася масштабна ДТП. Там зіткнулися легковий автомобіль і маршрутка, в результаті чого остання перекинулася.

За 11 місяців 2019 року в Україні відбулося 144 760 дорожньо-транспортних пригод. В результаті цих аварій загинуло 3080 осіб. Про це повідомили в прес-службі Патрульної поліції України. Копи підкреслили, що в порівнянні з тим же періодом минулого року всі показники аварійності на українських дорогах збільшилися. Зокрема, загальна кількість ДТП зросла на 6,7% (за 11 місяців 2018 року було зафіксовано 135 695 аварій).

Реклама

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...