Борт пройде з аеродрому в Гостомелі до швейцарського Цюріха.
Про це повідомляє 5 канал.
Як наголошується, в Швейцарії на борт судна завантажать котушку з кабелем вагою 25 тонн. Устаткування вимагає специфічних умов перевезення. Зокрема, для її утримання інженери розробили спеціальну раму.
"Наші інженери спеціально розробили розвантажувальну раму, на якій буде стояти ця котушка. З огляду на, що всього 25 тонн, а літак Ан-124 значно дорожче літака Ан-22, тому цей літак вилетить за маршрутом. Ми розраховуємо, що витрати палива на Ан- 22 складуть 7 тонн, а на Ан-124 – 13 тонн, тобто вдвічі економніше по паливу", – говорить генеральний директор" Авіаліній Антонова "Олександр Гриценко.
Повідомляється, що вже завтра цей вантаж український літак повинен доставити в Абу-Дабі (ОАЕ). Протягом польоту передбачена одна технічна посадка в Тбілісі.
Як повідомлялося, на державному підприємстві "Антонов" відремонтували легендарний літак Ан-22 "Антей", який буде використовуватися для комерційних перевезень на "авіалініях Антонова".
Перший політ після ремонту відбувся з аеродрому "Антонова" в Гостомелі, що під Києвом, на початку лютого цього року.
Урочисте викочування літака в лівреї авіакомпанії "Авіалінії Антонова" відбулося на аеродромі підприємства відбулося 30 травня. Місцем його базування стане Лейпциг (Німеччина).
Нагадаємо, відновлений літак був побудований в 1964 році, він здатний перевозити великогабаритні вантажі масою близько 60 тонн.
Читайте також:
- Китай не підтверджує передачу прав власності на "Мрію"
- В "Антонові" розкрили деталі спільного з Китаєм виробництва Ан-225 "Мрія"
- "Добудувати другу "Мрію" ми не могли", – льотчик-випробувач про договір з Китаєм
- Україна і Китай запустять серійне виробництво Ан-225 "Мрія"
- Новий український Ан-178 пройшов випробування на завантаження/розвантаження самохідної техніки
- Відеохіт: ефектна посадка Ан-70 при потужному бічному вітрі