Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Юристи розповіли, яку компенсацію можуть очікувати пасажири за скасування або затримку авіарейсу

30 липня 2018, 05:36

Анастасія Іщенко

Якщо рейс затримали більше, ніж на добу, пасажира повинні нагодувати, розмістити в готелі і надати трансфер.

Туман порушив роботу аеропорту. Фото: AFP

Туман порушив роботу аеропорту. Фото: AFP

ВостаннікількатижнівУкраїнастраждаєвідсправжньоготуристичногоколапсу.Українці,якіпоїхалинавідпочинокзакордон,довгийчаснамоглиповернутисядодому,іншіне могли навіть вилетіти з країни, томущо їхрейсипостійнопереносилися,затримувалисяабоскасовувалися.

Утому випадку,якщовашрейсзатрималибільше,ніжнадобу,васповиннінагодувати,розміститивготелі,надатитрансфердоготелюіназадваеропорт.

Такожвідшкодуванняшкодизалежитьвіддальностіперельотуівідчасу,наякезатримуютьлітак.Наприклад,якщорейсзатрималина п'ять годин,пасажирможеабозажадативідшкодуваннявартостіквиткаівідмовитисявідперевезення,абожзмінитимаршрутіперенестидатувідправлення.

Якщорейсзамінилизізниженнямкласу,пасажируповиннівідшкодуватирізницюу вартості
:

  • 30% для рейсів на відстань до 1,5 тис. км;
  • 50% для рейсів від 1,5 до 3,5 тис. км;
  • 75% для рейсів понад 3,5 тис. км.

Такожприбільшкороткостроковійзатримцірейсупасажирамповиннінадатихарчування,напоїіможливістьздійснитидвателефоннихдзвінкаабонадіслатифакс/електронного листа.

"Крімвиплативинагородиперевізникзобов'язанийзапропонуватипасажирунавибірвідшкодуваннявартостіперевезенняпротягомсемиднів(готівкоюабобанківським переказом)абозмінамаршруту,яка повинназдійснюватисявідповідно до транспортнихумовпридбаногоранішеквитка",-розповідаєюристЮК "ВОЛХВ" ЯрославаБорка.

Юристтакождодає,щоякщопасажирамвідмовленоу перевезенніпротиїхньої волі,перевізникмає виплатити їмкомпенсаціювтакихрозмірах:

В тренді
Коронавірус в Україні: статистика за 4 квітня і всі подробиці з регіонів
  • 250 євро – для рейсів дальністю від 1,5 тис. км;
  • 400 євро – для рейсів дальністю від 1,5 тис. км до 3,5 тис. км;
  • 600 євро – для рейсів дальністю понад 3,5 тис. км.

Але,якпояснюєюристміжнародноїюридичноїфірмиKinstellarОлексійБурчевскій,цебільшхарактернодлярегулярнихрейсів,ніждлячартерних.Вінзазначає,щоквитокначартернийрейс невважаєтьсяпідтвердженимдомоментуоплатизаньоготуроператором.Ічастотрапляється,щотуроператоридоостанньогомоментузатримуютьгроші,яківонизібрализпасажирів,усебе,апотімперераховуютьвавіакомпанію,закороткийпроміжокчасудовідльоту.

"У разі регулярних рейсів квиток вважає підтвердженим з моменту оплати його пасажиром. Пасажир може за два-три місяці купити квиток і отримати гарантію того, що він полетить. Якщо авіакомпанія скасовує рейс менше, ніж за два тижні до вильоту, або ж переносить рейс з великою затримкою, або у неї виявляється більше проданих квитків, ніж місць у літаку – у всіх цих випадках вона зобов'язана виплатити компенсацію в цих сумах, які були згадані. І дійсно, це залежить від довжини рейсу, на який ви купите той чи інший квиток", – говорить Бурчевський.

Більшдетальнопро те,щожробитивтакихситуаціяхіякотриматикомпенсацію,читайтевматеріалісайту "Сегодня": Проблеми в аеропортах: як добитися компенсації збитків і що потрібно про це знати

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...