Аварія Аirbus А320: українські фахівці озвучили несподівану версію

3 квітня 2015, 12:11

Ірина Ковальчук Ірина Ковальчук

Могла статися розгерметизація кабіни пілотів, льотчик втратив свідомість, а двері заклинило через тиск

Місце катастрофи Airbus A320. Фото: AFP

Місце катастрофи Airbus A320. Фото: AFP

Минулий тиждень був останнім, коли останки жертв авіакатастрофи 24 березня Аirbus А320 компанії Germanwings (концерн Lufthansa) були придатні для взяття матеріалу для аналізу ДНК. Рятувальники, які працювали у важкодоступному гірському районі французьких Альп, намагалися встигнути. Навіть була прокладена дорога ближче до місця трагедії.

Однак на сьогодні ідентифіковані останки всього 78 з 150 осіб, які перебували на борту лайнера.

44_main

Реклама

Уламки лайнера знайдено на висоті 2000 метрів. Фото: AFP

Паралельно йде аналіз меддокументів другого пілота А320 Андреаса Лубітца, у якого були проблеми з психікою. Слідчі не поспішають остаточно звинуватити Лубітца у навмисному вбивстві пасажирів, хоча вже з'ясувалося, що у нього були суїцидальні настрої. Тим більше другий самописець, який фіксував технічні характеристики польоту, був знайдений тільки вчора ввечері і ще не розшифрований. Всі звинувачення на адресу Лубітца будуються на самописці, який фіксував переговори на борту.

Читайте також : Опубліковані фото "чорних скриньок" літака Airbus A320, який розбився

Запис цих переговорів опублікував Bild. Її проаналізували українські фахівці з Національного авіаційного університету (Київ).

Реклама

Читайте також : літак, який розбився у Франції, падав протягом 10 хвилин

В тренді
Багато загиблих і поранених: США третій день охоплені масовими бунтами

На їхню думку, цей запис свідчить, що в кабіні пілотів сталася розгерметизація, пілот, який перебував за штурвалом знепритомнів, і в результаті відбулося неконтрольоване зниження лайнера.

"Ми провели аналітичне первинне дослідження причин катастрофи Аirbus А320 на основі публічних розшифровок і раніше зробленого аналізу 169 авіаінцидентів, – розповів "Сегодня" президент Науково-методологічного центру процесного аналізу НАУ Євген Хохлов. – Можемо припустити, що процес розгерметизації почався десь на 9,5 км, і найголовнішою ознакою цього є сигнал тривоги, яикй ввімкнувся на цій висоті. Статистика таких пригод свідчить, що при розгерметизації вмикається сигнал тривоги. Саме він є індикатором початку розгерметизації. Друга ознака розгерметизації – сильний удар, який відбувається за рахунок перепадів тиску в салоні і за бортом. Тобто удар, який чути на розшифровці і який прийняли за спробу зламати двері пілотської кабіни, був якраз перепадом тиску. До речі, від різкого підвищення тиску двері в кабіну могло заклинити".

32_main

Реклама

Андреас Любіц міг втратити свідомість. Фото AFP

Нагадаємо, жертвами аварії Airbus-320 в Альпах стали 150 осіб. За попередніми даними розслідування, другий пілот Андреас Лубіц замкнувся в кабіні, поки перший пілот відходив. Отримавши управління, він направив лайнер на вірну загибель.

Також відомо, що командир екіпажу відчайдушно намагався пробратися в кабіну і вимагав, щоб Лубіц впустив його. Пізніше з'ясувалося, що у Лубіца були серйозні проблеми з психікою, але чоловік ретельно це приховував.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти