Через секс-скандал в Держдумі РФ півсотні журналістів втратили акредитацію

23 березня 2018, 12:46

Кілька журналісток парламентського пулу зіткнулися з тим, що працівники ФСТ при проході до Держдуми звіряли їх прізвища зі списком

48 представників ЗМІ втратили акредитацію в Держдумі РФ у зв'язку з відкликанням низкою видань своїх кореспондентів через незгоду з рішенням комісії з питань депутатської етики у "справі Слуцького".

"Серед них 39 співробітників медіа-холдингу РБК, сім – "Дощу" і по одному кореспонденту від інтернет-ЗМІ "Znak.com" і "Нової газети", – повідомили в п'ятницю в апараті Держдуми РФ.

Як уточнили в Держдумі, "інші, публічно заявили про відкликання своїх кореспондентів, акредитації на постійній основі в Держдумі не мають".

Реклама

Раніше в четвер голова Держдуми В'ячеслав Володін нагадав, що в Думі акредитований зараз 1001 представник ЗМІ. Тоді ж він заявив, що акредитація журналістів тих ЗМІ, які вирішили відкликати своїх кореспондентів з Держдуми, припинена.

"У разі якщо акредитація закінчується і ЗМІ відкликає своїх журналістів, знову-таки відповідно до положення про акредитацію (представників ЗМІ в Держдумі – Ред.), перепустки відкликаються", – сказав Володін журналістам в четвер. При цьому він підкреслив, що самі принципи акредитації журналістів у ЗМІ не змінювалися, і рішення не суперечить встановленим правилам.

В тренді
Багато загиблих і поранених: США третій день охоплені масовими бунтами

В той день кілька журналісток парламентського пулу зіткнулися з тим, що працівники ФСТ при проході до Держдуми звіряли їх прізвища, зазначені в акредитаційній картці, з якимсь машинописним списком. Як вдалося з'ясувати, цей список складений для того, щоб не пропускати в Держдуму представників ЗМІ, які відкликали своїх кореспондентів в знак протесту проти рішення думської комісії з етики. На її засіданні в середу розглядалися заяви журналістів "Дощу" і "Російської служби Бі-Бі-Сі", які звинуватили главу комітету Держдуми з міжнародних справ Леоніда Слуцького в домаганнях.

Комісія не побачила порушення "поведінкових норм" у діях депутата.

Реклама

Про різні форми обмеження взаємодії зі Слуцьким і Держдумою заявили: холдинг РБК, газети "Комерсант", "Ведомости" і "Нова газета", телеканали "Дощ" і RTVI, радіостанції "Ехо Москви" і "Говорить Москва", "Лента.ру", соціальна мережа "Однокласники" та ін.

Нагадаємо, російський журналіст Ренат Давлетгільдєєв на своїй сторінці в Facebook описав, як керівник ЛДПР Володимир Жириновський домагався його і закликав інших чоловіків, які зазнали на собі домагання Жириновського, відкрито заявити про подібні інциденти з боку політиків і представників влади.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти