Компанія PepsiCo, якій належить найпопулярніший бренд Doritos, оголосила про плани створити чіпси, розроблені спеціально для жінок. Нова версія снеків обіцяє менше хрустіти, буде більш делікатного розміру, а сам пакет буде легко поміщатися в жіночу сумочку, – передає independent.co.uk.
За словами творців, жінки не люблять голосно хрустіти чіпсами, облизувати пальці і висипати решту з пачки в рот, як це роблять чоловіки.
"Хлопці поїдають свої Doritos з особливим задоволенням, вони облизують пальці з величезним тріумфом, і коли на дні залишаються крихти, вони перекидають пакет таким чином, щоб кожен шматочок потрапив в рот, тому що вони не хочуть втрачати ні грама смаку на дні. Жінки хотіли б зробити те ж саме, але вони цього не роблять. Їм не подобається занадто голосно хрустіти в публічних місцях. Вони не облизують пальці, і не перекидають пакет, для того, щоб з'їсти все до останнього шматочка"- сказала виконавчий директор PepsiCo Індра Ноойі .
Незважаючи на те , що ідея здається цікавою , багато користувачок виступили з протестом проти того , щоб розділяти Doritos на дві категорії і звинуватили компанію в сексизмі . Деяким здалося , що хруст чіпсів або облизування пальців не мають ніякого відношення до статі, а скоріше – усталеного соціального етикету .
Проте , Ноойі зазначила , що снеки для жінок знаходяться в стадії розробки , і якими вони будуть – покаже час .
Раніше експерти розповіли, чому чіпси і фаст-фуд викликають звикання.
Нагадаємо, 160 років тому шеф-повар випадково створив перші чіпси.
Читайте також: