Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Facebook має намір створити штаб для протистояння дезінформації на виборах

29 січня 2019, 04:05

В межах нової програми захисту виборів, Facebook також змінить правила, що стосуються політичної реклами

/ Фото: Getty Images

Facebook створить спеціальний штаб, щоб протистояти дезінформації та поширенню фейкових новин перед виборами, які відбудуться поточного року в Євросоюзі, Україні, Ізраїлі та Індії.

Як передає Голос Америки, про це повідомив відповідальний за комунікації компанії Нік Клегг.

З його слів навесні Facebook має намір створити "центр операцій, який буде займатися захистом виборів", який буде розташовано у Дубліні.

Раніше компанія вже організовувала окремий центр, щоб протистояти дезінформації на проміжних виборах у США, а також під час президентських виборів у Бразилії.

Реклама

"Цей підхід допоможе швидко реагувати на дезінформацію, долучати десятки експертів компанії, включно з з групою збору інформації, управління даними, досліджень, інженерів і юристів", – говорить Клегг.

Діяльність компанії привернула увагу європейських політиків через свій обсяг. Щодня 100 млрд повідомлень проходить через сервіси Facebook, заявив чиновник.

В тренді
У Франції протестують новий препарат проти коронавірусу

Клегг також зазначив, що щодня, використовуючи автоматичні системи, компанія запобігає створенню мільйона підроблених аккаунтів. Він також нагадав про успішну зупинку компанією фейковий російських акаунтів, які діяли в Україні.

В межах нової програми захисту виборів, Facebook також змінить правила, що стосуються політичної реклами. Так, компанія буде повідомляти імена тих, хто платить за ту чи іншу політичну рекламу, що стосується кандидатів або важливих політичних питань, а також зберігати політичну рекламу в публічному доступі протягом семи років.

Як повідомлялося,  Facebook оголосив про введення з 1 лютого 2019 року нової політики щодо України в передвиборний період, яка передбачає, зокрема, заборону розміщення реклами з-за кордону.

Раніше ми писали, що Facebook вводить нові обмеження для користувачів. Соцмережа не допускає публікацію контенту, який спонукає до статевих контактів між дорослими, сприяє їм або був створений з метою організації і координації таких контактів.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...