Ерік Шмідт, виконавчий директор компанії Charifan of Alphabet, до складу якої входить Google Inc, на форумі з міжнародної безпеки в Галіфаксі, Канада, заявив, що Google працює над тим, щоб відокремити російську пропаганду з новин після того, як медіа-сайти, що належать Кремлю, були розміщені в новинах і на рекламних платформах пошукового гіганта.
"Ми добре знаємо про це, і ми працюємо над виявленням такого сценарію, який ви описуєте і переходите на ці сайти", – сказав Шмідт, відповідаючи на питання, чому найбільша пошукова компанія в світі продовжувала класифікувати російські сайти як новини, передає портал VICE.
Шмідт заявив, що компанія веде перевірку двох державних ЗМІ Росії.
"Це в основному RT і Sputnik. Ми добре їх знаємо, і ми намагаємося розробити системи для запобігання", – додав Шмідт.
Обидва ресурси повністю належать російському уряду. Шмідт сказав, що російська стратегія зазвичай включає в себе "посилення напруження навколо повідомлення".
"Ця інформація може бути повторюваною, експлуататорською, помилковою, або ймовірно, агресивною. Ці шаблони можуть бути виявлені і їх можна зняти або дезорієнтувати", – сказав Шмідт.
Однак він виключив можливість повного видалення сайтів з платформи.
"Ми не хочемо забороняти сайти. Ми так не працюємо. Я категорично не прихильник цензури. Я дуже сильно схиляюся до ранжирування. Це те, що ми робимо", – сказав Шмідт.
Раніше повідомлялося, що російська пропаганда в Instagram охопила 20 мільйонів американців. А всього "російського впливу" зазнали не менше 146 мільйонів осіб.
Крім того, в Facebook виявили "російський вплив" в Інстаграмі на вибори президента США. Компанія з'ясувала, що політичні записи охопили понад 20 мільйонів американців.