АРТЕМІВСЬКЕ Wedding Edition і ARTWINE LOVE STORY будуть випущені в обмеженій кількості і доступні до продажу тільки в інтернет-магазині виробника https://artwinery.com.ua/.
"Не дивлячись на карантинні обмеження, весільний сезон цього року в самому розпалі. Ну а що за весілля без ігристого? Тому ми доповнили наш традиційний портфель лімітованою тематичною колекцією. До неї увійшли найпопулярніші ігристі на будь-який смак і гаманець. Крім унікального дизайну, ми також додали родзинку – можливість персоналізації пляшки, щоб молодята змогли створити своє унікальне весільне ігристе", - прокоментував Ігор Толкачов, генеральний директор компанії.
Як розповіли в компанії, АРТЕМІВСЬКЕ напівсолодке найбільш продається в Україні. А його весільний аналог "АРТЕМІВСЬКЕ Wedding Edition" унікальне як смаковими характеристиками, тому що більш тривалої витримки, так і своїм зовнішнім виглядом. Крім святкового дизайну, пляшка з легкістю може перетворитися саме у ваше персональне ігристе завдяки стилізованим стікерам. Веселі вираження про сучасну любов і навіть ініціали легко клеяться на саму пляшку або інші поверхні.
"Споживач стає більш вимогливим із кожним днем. Безсумнівно, головною залишається якість продукту, втім і зовнішній вигляд також дуже важливий. Одним із трендів сучасності є персоналізовані продукти. Так, народилася ідея дати можливість споживачу додати на пляшку ігристого щось від себе", – прокоментувала Надія Швець, директор з маркетингу.
"Наша нова колекція дасть можливість додати весіллю або дівич-вечору своєї унікальності. Також таке ігристе може стати відмінним подарунком", – додала вона.
Нагадаємо, що раніше виробник оголосив про старт сезону власних новинок і вже презентував ринку Prosecco Vittorio і нову лінійку фруктових ігристих Bubble Fruit.