Смачно, вигідно, ексклюзивно: за що мільйони українців люблять продукцію власних торгових марок "АТБ"

Продукція торгових марок "Розумний вибір", "Своя лінія" і "De Luxe F & G Selected" займає більше ніж чверть від загального асортименту товарів у магазинах торговельної мережі "АТБ"

Заснована у перші роки української незалежності на базі декількох гастрономів у Дніпрі компанія "АТБ" у наші дні є лідером усієї галузі роздрібної торгівлі. Йдеться про товарообіг, обсяг сплати податків і зборів у бюджети всіх рівнів, чисельність співробітників (більш ніж 60 тис. осіб) і клієнтів, кількість магазинів, географію присутності тощо.

1230 сучасних комфортних супермаркетів "АТБ" сьогодні працюють у 24 областях України. І число постійно зростає! Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, корпорація щорічно відкриває не менш як сотню нових магазинів, а також модернізує старі. Водночас незмінним лишається те, що на прилавках кожного з магазинів торговельної мережі представлені тільки гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності за чесними демократичними цінами, які у маркетах "АТБ" традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%.

Компанія дозволяє своїм клієнтам, яких уже понад чотири мільйони, заощаджувати значні кошти завдяки роботі з виробниками продукції напряму, а також оптимізації багатьох бізнес-процесів. Чималу роль у цьому відіграють добре знайомі і такі, що вже полюбилися мільйонам українців, власні торгові марки "АТБ": ТМ "Розумний вибір" (базові товари в найбільш економному сегменті), ТМ "Своя лінія" (українські й імпортні товари з оптимальним співвідношенням ціни та якості) і ТМ "De Luxe F&G Selected" (імпортна преміальна продукція за демократичними цінами).

"Сила будь-якого бренда визначається ступенем довіри споживачів. По-справжньому сильний бренд повинен бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії. Наші СТМ, можна відверто сказати, уже стали "народними" і були прийняті споживачами як "своя" продукція. Вони мають високу впізнаваність, їх пропонують за доступними цінами. Ми завжди маємо зворотний зв'язок від споживача. Жодне звернення не залишається без уваги. Ми також відкриті для звернень щодо нових товарів, удосконалення процесу, продукту або упакування", — розповіла Дар'я Бахматова, керівниця відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортиментів "АТБ-Маркет".

Кожен із клієнтів "АТБ" добре знає, що за якістю продукти та товари власних торгових марок компанії не поступаються аналогам інших брендів, а от коштувати можуть на 30–40% дешевше. Такої економії досягають завдяки тому, що до вартості товару не включені зайві у цьому випадку витрати на послуги посередників, рекламу, розкручування бренда, транспортування, зберігання і т. п.

Продукція Private label тепер займає більше чверті (26%) від загального асортименту товарів у магазинах торговельної мережі № 1 в Україні. Представлена вона винятково в "АТБ" і фактично є лицем компанії.

Нагадаємо, що на прилавках кожного із супермаркетів цієї мережі представлено більш ніж 3,5 тисячі найменувань продукції. Свіжість і якість кожного з них гарантовані сертифікатами міжнародного зразка, причому до якості продукції власних торгових марок в "АТБ" висувають максимально суворі вимоги. Особливу увагу приділяють упакуванню. Щоб воно відповідало останнім трендам, ведеться постійна дизайнерська робота з його вдосконалення, змішування текстур, фактур і кольорів. Створюється упакування, яке не тільки ефектно виглядає, привертає увагу завдяки зображенням зірок шоу-бізнесу (Ольга Полякова, DZIDZIO), але й приємне на дотик. Не залишаються без уваги і сучасні тренди. Приміром, на упаковці нового рису ТМ "De Luxe" розміщений QR-код, відсканувавши який, можна скористатися класичним рецептом приготування в домашніх умовах справжнього узбецького плову. Так, маючи навіть мінімальний набір продуктів, будь-яка українка може приємно здивувати свою родину вишуканою стравою.

Водночас в "АТБ" певні: не менш важливо, щоб гарне зображення на упакуванні відповідало його наповненню. Цей тонкий баланс ефектності та найвищої якості в "АТБ" вдається успішно тримати вже багато років.

І в цьому немає нічого дивного, адже продукцію для ексклюзивного асортименту ВТМ "АТБ" (а це близько тисячі найменувань) виготовляють в основному компанії, що є лідерами у своїх категоріях ринку.

Цікаво, що в найближчі плани "АТБ" не входить значне розширення цього асортименту. У середньому за рік він збільшився всього на 1%, однак помітні ротації відбулися в його наповненні – зросла не кількість, а різноманітність. Серед новинок варто зазначити справжній хіт — лінійку заморожених овочевих і фруктових сумішей. Вони представлені ТМ "De Luxe" і ТМ "Своя лінія".

Сьогодні на прилавках торговельної мережі "АТБ" присутні тільки ті продукти та товари Private label, які максимально відповідають потребам і запитам українських споживачів і мають оптимальне співвідношення "ціна – якість". Будь-яка позиція з ексклюзивного асортименту ВТМ "АТБ" не тільки приємно дивує якістю та смаком, але й дозволяє заощаджувати сімейні кошти багатьом мільйонам українців.

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Допомога під час війни
Більше новин
Love is...💙💛
Подорожуй Україною
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
Кулінарний майстер-клас
Що приготувати?
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
Рейтинг популярності
Наші спортсмени в Instagram
1
Василь Ломаченко Василь Ломаченко
2157К
2
Олександр Усик Олександр Усик
1698К
3
Олександр Зінченко Олександр Зінченко
1660К
4
Андрій Шевченко Андрій Шевченко
1150К
5
Володимир Кличко Володимир Кличко
1021К
6
Еліна Світоліна Еліна Світоліна
871К
7
Андрій Лунін Андрій Лунін
658К
8
Віталій Кличко Віталій Кличко
515К
9
Дар'я Білодід Дар'я Білодід
496К
10
Юлія Герасимова Юлія Герасимова
449К
У кого найбільший прогрес
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,46
54,04
50,60
27,58
56,01
54,01
54,01
25,98
57,19
55,37
54,89
26,85
57,79
56,79
56,68
28,29
57,90
55,90
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,61
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
58,99
57,49
28,98
61,99
60,99
59,99
28,98
-
52,59
50,76
26,32
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

56974

Binance Coin (BNB)

549.95

Dogecoin (DOGE)

0.12

Litecoin (LTC)

76.34

Theta (THETA)

1.92

Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Love is... 💙💛
За що ми любимо Вінницю
Водонапірна вежа

Водонапірна вежа

Фонтан «Roshen»

Фонтан «Roshen»

Вареники з вишнею

Вареники з вишнею

Double-decker

Double-decker

Готель «Савой»

Готель «Савой»

Вiдвiдати мiсто після перемоги

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти