Ford Mondeo VS Toyota Camry: що краще

Кожен з автомобілів має свої достоїнства і недоліки

Пропонуємо вашій увазі нашу версію порівняння даних двох моделей і почнемо, мабуть, з зовнішнього вигляду, передає Авто@Mail.ru.

Camry на тлі Mondeo – втілення солідності, хоча дизайнери і намагалися нанести на огрядне "обличчя" трохи легковажного макіяжу начебто хромованих завитків навколо протитуманок. Не знаю, наскільки їм вдалося залучити таким кроком молодь і не відлякати чиновників, але спереду Camry тепер схожа на величезного сома. Рибалкам сподобається. Зате такі ж 17-дюймові диски виглядають більш органічно, ніж в арках Mondeo.

Реклама

Mondeo оснащений трохи краще – Camry позбавлена "навігації" і автопаркувальника. Від цих опцій в Mondeo, до речі, можна відмовитися і заощадити на цьому пристойну суму. В обох машинах – двозонний "клімат", підігрів передніх і задніх крісел, системи комфортного доступу, датчики паркування, електроприводи сидінь, потужні аудіосистеми Sony (Ford) і JBL (Toyota), мультимедійні комплекси з сенсорними екранами і, зрозуміло, повний набір подушок безпеки . Хіба що плоскі "стільці" Camry обтягнуті слизькою шкірою, а крісла Mondeo мають чіпкі вставки з алькантари.

Всередині, до речі, триває тема дизайну кузова – абсолютно різні враження! Toyota немов рубана сокирою – строгі форми, велика кількість прямокутних кнопок. Як сказали б німці: "квадратіш, практіш, гут!" Але все зручно і розташоване в інтуїтивно очікуваних місцях, хоча трохи дивує велике за сучасними мірками кермо. Сам "бублик" новий, дістався Camry після рестайлінгу. А вставки під дерево після довгих років шоку нарешті придбали благородний відтінок. До того ж, світлий інтер'єр Camry здається просторіше, хоча і не так практичний – підлокітник і крісла машини з пробігом 19000 кілометрів уже мають потребу в чищенні.

63

Реклама

Mondeo всередині зовсім інший. Посадка в сидіння щільна, тіло фіксується, ніби опинився в спорткарі. Маленьке кермо обшите м'якою шкірою, а сильно нахилена  центральна консоль, що вдається в салон, підсилює відчуття кокпіта. Деталі більш витончені, а форми не нагадують про кабінетних меблів 80-х років. І ніякого дерева – тільки поєднання чорного і сріблястого пластика. Замість аналогового щитка приладів – екран з намальованими шкалами, а меню мультимедійного комплексу Sync 2 виглядають не настільки просто, як графіка і синій фон системи Toyota Touch 2. У обох машин немає звичного механічного "ручника" – в Mondeo він активується кнопкою, а в Camry – ногою.

Шкода, але на прямій дорозі Ford Mondeo не може підтвердити свій статус високотехнологічного сучасного седана. У всякому випадку зі 149-сильним двигуном 2.5 – він дефорсований з "американських" 175 к.с. і 225 н ∙ м. І це відчувається – маючи перевагу в потужності і крутному моменті (181 к.с., 231 Н ∙ м), Toyota Camry легко переганяє опонента. І особливо радує приємний підхоплення в середній зоні "обертів", заводний мотор! Причому за паспортним розгоном до сотні різниця не здається великою – 10,3 секунди у Форда і 9 секунд – у Тойоти. Але за фактом Toyota динамічніша у всіх режимах руху, навіть незважаючи на налаштований на плавну їзду шестиступінчастий автомат.

34

Реклама

Автомат Mondeo теж не прагне бити рекорди швидкості перемикань, огризаючись на активні дії педаллю газу ривками. Зате їздити на ньому буде трохи дешевше – при схожому з "Тойотою" витратою палива 11 л/100 км двигун Ford розрахований на використання бензину Аі-92 замість "95-го" у Camry. Але де Mondeo відіграється з лишком, так це на звивистих доріжках. Одне задоволення! Не втомимося повторювати – шасі налаштоване чудово! Великий седан слідує за кермом з легкістю "зарядженого" хетчбека, ніби й не важить понад 1,6 тонни. Хоча деяким водіям його гострота реакцій і активно підрулююча задня вісь можуть здатися страшними. Доведеться звикати.

44

За кермом Camry – ніяких одкровень. Пересівши відразу з Mondeo, помічаєш "розхлябані" гальма з великим ходом педалі, а "бублик", дарма що по перетину обода нагадує рулі BMW М-серій, насправді не має з ними нічого спільного – ні зворотного зв'язку, ні інформативності. Що там відбувається з передніми колесами? Тільки шинам Yokohama відомо. Не порушують "драйверські" струнки і пристойні крени, через які зісковзуєш з плоского шкіряного "стільця". А в затяжних поворотах кузов починає розгойдуватися на м'яких пружинах. Насправді, і на "Тойоті" можна їхати швидко, якщо раптом буде потрібно – нехай крениться і гойдається, але за асфальт чіпляється. Відмінність в тому, що для Mondeo закручені доріжки – це радість, а Camry просто здатна не вдарити в кювет обличчям.

999

А для задніх пасажирів Camry раніше поза конкуренцією і начисто переграє в цьому відношенні Mondeo – на диван Тойоти зручніше сідати, там більше місця для ніг і голови. Дивовижний факт, адже колісна база Mondeo (2850 мм) на цілих 75 мм більше, ніж відстань між осями Camry (2775 мм). До того ж, Camry можна купити в комплектації Престиж, в якій додається пульт управління аудіосистемою, клімат-контролем і електрорегулюванням кута нахилу спинки. Натомість у "Форді" тихіше. Закриваєш двері і немов відгороджується від навколишньої дійсності – дуже пристойна "шумка"! Для поїздок "на дальняк" Mondeo кращий – чим вище швидкість, тим впевненіше він стоїть на дорозі, немов притискаючись до неї, а свисту вітру майже не чути. Прослуховуються тільки шини на шорсткому асфальті. У Camry теж найгірше ізольовані саме колісні арки (знову ця Yokohama Decibel все псує!), А в цілому загальний рівень шуму вище, ніж в Mondeo – повітря занадто чутно розсікається.

54

Логічно було припустити, що м'яка підвіска забезпечує "Тойоті" кращу плавність ходу, але це вірно лише частково – і амортизатори Mondeo чудово справляються зі всякою дрібницею начебто латочок, хвиль і навіть по продавлених вантажівками і поцяткованими тріщинами регіональними дорогами Ford іде, як по струнці. Вибити його з рівноваги можуть тільки великі вибоїни або ями з гострими краями. Camry, навпаки, краще справляється зі стиками московських естакад, "лежачими поліцейськими" і глибокими дефектами асфальту, але сильніше розгойдується на хвилях.

74

Дивна вимальовується картина. За сукупністю якостей ці два седана знаходяться на одному рівні, але за характером – діаметрально протилежні! А тому вибрати між ними дуже просто. Toyota Camry без всяких сумнівів краще підійде для тих, хто їздить ззаду або часто подорожує всією сім'єю – у неї зручніший диван і багажник, більш спокійні налаштування силового агрегату, а в поворотах вона не прагне обігнати всіх і вся. Миритися доведеться з високими страховими тарифами і частим техобслуговуванням (раз в 10000 км). Ford Mondeo, навпаки, машина для тих, хто їздить за кермом і отримує від цього задоволення, а налаштування шасі у нього більш егоїстичні. І ми впевнено заявляємо, що Mondeo з його хорошою шумоізоляцією, магістральними здібностями і "котячою" спритністю – найкраща в класі альтернатива Camry.

До того ж, Mondeo дешевше, причому це буде автомобіль з двигуном 2.5 і автоматом. Toyota Camry 2.5 доступна тільки з виконання Комфорт, але якщо вам не принциповий великий набір опцій і не потрібен 181-сильний мотор, то можна купити Camry 2.0 (150 к.с.). Але це вже інша історія, про яку ми обов'язково постараємося поговорити в наступному матеріалі.

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Допомога під час війни
Більше новин
Фінанс-дайджест
Більше новин
Industry
Більше новин
Квартирне питання
Більше новин
Час заробляти
Техно
Більше новин
Комуналка
Більше новин
Наші гроші
Більше новин
Війна в Україні
Більше новин
Money-лайфхакер💰
Головне про гроші
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,28
53,60
50,61
27,60
55,96
53,96
53,96
25,98
56,99
55,99
56,68
28,29
57,06
55,38
55,01
27,22
57,90
55,90
53,90
28,04
59,88
56,91
56,99
28,79
60,99
58,99
57,49
28,97
60,99
58,99
57,49
28,98
61,99
60,99
59,99
28,98
-
52,63
51,13
26,55
Відставка Бориса Джонсона
Нова обкладинка The Economist
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
ТОП-5 у сфері IT
Затребувані спеціалізації
Програмування

Програмування

Інженер

Інженер

Системи управління підприємствами

Системи управління підприємствами

Web-інженер

Web-інженер

Web-майстер

Web-майстер

Актуальні пропозиції 🔥
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Must Know
Штрафи для власників тварин в Україні

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак небезпечних порід без намордника — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Вигул собак у заборонених місцях — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Неприбрані за твариною екскременти — від 170 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Нанесення твариною шкоди майну чи здоров'ю людини — від 1700 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн

Знущання з тварини — від 3400 грн
Детальніше
Класи житла
В чому різниця?
Економ

Зазвичай, це типові багатоповерхівки без надмірних архітектурних рішень, схожі одна на одну, але їхнє основне завдання – універсальність та забезпечення квартирами якомога більшої кількості людей. У Києві середня ціна за квадратний метр у "економі" становить 27 тис. грн.

Комфорт

У таких будинках передбачені зони для зберігання дитячих колясок чи велосипедів, є вбиральні, охорона на території, покращений дитячий майданчик та паркінг. У Києві за такі квартири у новобудовах просять у середньому 35,3 тис. грн за кв. м.

Бізнес

У новобудовах є великі підземні паркінги, з одним паркомісцем на квартиру. Зазвичай такі будівлі охороняються, є консьєрж, покращені дитячі майданчики, а для догляду за територією наймають садівників. Мешканці столиці в середньому платять 57,7 тис. грн за квадратний метр у такій квартирі.

Еліт

Над дизайном житла працюють солідні дизайнери. Територія охороняється, а паркомісця облаштовують із запасом. У таких житлових комплексах будують тенісні корти, басейни, супермаркети, приватні школи тощо. У Києві один квадратний метр такого житла коштує в середньому 98,8 тис. грн.

1 /2
Все про квартири
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64097.56

Dogecoin (DOGE)

0.15

Ethereum (ETH)

3150.67

Litecoin (LTC)

87.98

Ripple (XRP)

0.53

Наша економіка
5 головних цифр
1
Споживча інфляція Споживча інфляція
18%
2
Облікова ставка Облікова ставка
25%
3
Офіційний курс євро Офіційний курс євро
29,7 грн
4
Офіційний курс долара Офіційний курс долара
29,25 грн
5
Міжнародні резерви Міжнародні резерви
$22,8 млрд
Знати більше💡

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти