Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Названо підводні камені закону про зниження акцизу на б/в авто

31 липня 2016, 00:35

Все, що потрібно знати про перегон машини з пробігом

Названо підводні камені закону про зниження акцизу на б/в авто. Фото: avtoblog.ua

Названо підводні камені закону про зниження акцизу на б/в авто. Фото: avtoblog.ua

Вже з понеділка починає діяти закон, за яким українці один раз до початку 2019 року зможуть ввезти з-за кордону дешеву іномарку. Дешеву тому, що розмитнення в такому випадку обійдеться на 3500-4000 євро дешевше.

Якщо ще місяць тому, в мережі рекламувалася лише одна компанія, яка пропонує шопінг-тури в Німеччину і Польщу, то тепер їх маса. Експерти попереджають: можна купити потопельника або мотлох, а зароблять на цьому законі фірми, близькі до депутатів-лобістів.

"З 1 серпня набуває чинності закон про зменшення акцизу на ввезення б/в автомобілів з Європи. Ми пропонуємо вам супровід, наші фахівці відправлять вас до Німеччини на літаку, поїзді чи автобусі. Допоможуть вибрати, перевірять по базі Інтерполу, будуть торгуватися, щоб збити для вас ціну. Словом, будуть з вами поруч день і ніч", – говорить одне з оголошень.

У скільки обійдеться така послуга, в компанії говорять ухильно.

"Все залежить, в якому готелі ви захочете жити, на чому поїдете, яке авто виберете", – відповіли по телефону. За послуги експерта просять не менше 200 євро. Правда, є думка, що шопінг-тури за б/в авто можуть бути справою ризикованою.

"Якби я їхав, то брав би з собою трьох експертів: механіка – щоб він подивився, чи не скручений пробіг; кузовщика – щоб перевірив, чи не був в аварії, чи не потопельник; експерта, який перевірить, чи не перебитий номер кузова, чи не викрадений він", – говорить гендиректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко. Очевидно, що такі тури – черговий удар по ринку нових авто, без того постраждалого через згортання кредитних програм і кризу в країні
.

Комувигіднийзакон

Джерелававтомобільнихколахрозповідають,щонасправдінайбільшенановихправилахзароблятьфірми-посередники,якіпов'язаніздепутатами,що проштовхнулизакон.

Реклама

"Думаєте,чомуіз законуприбралиабзац,деговорилося,щоавтосалонитакожмаютьправоторгуватиб/в авто?Приходилипосередникивіддепутатів, ну,вонитакпредставлялися,іговорили: "Дастегрошей-будететоргувативсалонах,не дасте-не будете".Якбачите,їїтамнемає",-кажеджерело.

СергійБоровик,директорз маркетингуАІС,такожупевнений,щозароблятьнацьомуфірми,наближенідо депутатів:"Цейзаконпроштовхувалидепутати-мажоритарникиззахідноїУкраїни,самезнимипов'язуютьздесятокфірмз продажуб/вавто,якіз'явилисязаостаннірокивкраїні.Ціфірми,якправило,зареєстрованівофшорах,ухиляються від сплати податків,перекидаютьреєстраціюзоднієї людини на іншу".

В тренді
З 1 червня в Україні запускають поїзди: скільки коштують квитки і як купити

Втім,економічнийекспертОлександрОхріменконе виключає,щосалонизнайдутьлазівки,якпідключитисядо бізнесу,якийзаразпідевгору.Спокусакупитимашину нестарше2009 року зЄвропиза хорошою ціноювелика.

"Упершучергузаробитьнацьомукриміналітет.Повернутьсябригадисіркоперегіннихавто,всебудеробитисяза схемами,атам,девеликаготівка,-тамікримінал.Іявпевнений,щотакіжсхемибудутьдіятиівавтосалонах-хочаїхвидалилиззакону,вонитежбудутьганятиб/віномарки,тількиоформлятичерезпідставнихосіб.Дужеважливо,щобвцихсхемахнеобдурилипокупця",-вважаєОхріменко.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...