В ЄС оголосили "війну" автомобільним вихлопам

19 лютого 2019, 13:19

Європейські політики ледь домовилися про нові норми для автобусів і вантажівок

/ Фото: Pixabay

Представники Європарламенту і всіх країн Європейського Союзу після тривалих переговорів вперше узгодили допустимі норми викиду вуглекислого газу для вантажних автомобілів і автобусів. Документ ще вимагає схвалення на пленарній сесії Європарламенту і ратифікації всіма державами ЄС, однак ці кроки найчастіше є формальними.

Так, до 2030 року середній розмір викидів CO2 важких вантажівок і автобусів має бути скорочений на 30% в порівнянні з рівнем 2019 року. Цей орієнтир буде переглядатися в 2022 році, тоді ж буде вибудувана стратегія на період після 2030 року. Крім того, узгоджена проміжна мета – зниження викидів вуглекислого газу до 2025 року на 15% в порівнянні з рівнем 2019 року.

"ЄС досяг величезного успіху, вперше вживши заходів щодо зниження викидів CO2 важких автотранспортних засобів", - заявив депутат Європарламенту Бас Ейкхаут після семигодинних переговорів.

Реклама

Учасники переговорів підтримали пропозицію Єврокомісії, опубліковану в травні 2018 року. При цьому Європарламент у 2019 році пропонував більш рішучі зміни: скорочення викидів на 20% до 2025 року і на 35% до 2030 року

Однак лобісти, що представляють інтереси автомобілебудівних компаній ЄС, стверджують, що навіть більш м'який варіант законопроекту створить суттєві труднощі для галузі. Цілі зниження викидів CO2 вимагають значних зусиль, і державам Євросоюзу слід передбачити необхідну інфраструктуру, йдеться в заяві Європейської асоціації виробників автомобілів (ACEA).

В тренді
Валютний ринок завмер в очікуванні грошей МВФ: що буде з доларом

"Зараз ми можемо лише закликати держави-члени ЄС в екстреному порядку прискорити розгортання інфраструктури, необхідної для підзарядки і заправки вантажівок на альтернативних видах пального, які доведеться продавати у величезних кількостях, щоб виконати поставлені цілі", - наводяться в повідомленні слова генсека ACEA Еріка Йоннарта.

В обмін на поступки щодо орієнтирів на період до 2030 року Європарламент домігся введення з 2025 року обов'язкових мінімумів продажу вантажних автомобілів і автобусів з нульовими викидами.

Реклама

Нагадаємо, раніше через дізельгейт в ЄС посилили екологічні тести для автомобілів

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти