Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні з'явився новий китайський автобренд Zotye: перші враження

21 листопада 2015, 07:17

Марка авто з Піднебесної представлена в Україні поки всього трьома моделями

В Україні з'явився новий китайський автобренд Zotye. Фото: autoconsulting.com.ua

В Україні з'явився новий китайський автобренд Zotye. Фото: autoconsulting.com.ua

Не встигли в Україні представити новий китайський бренд – Zotye, як кореспондент AUTO-Consulting проїхав за кермом всього модельного ряду (благо в ньому поки лише 3 моделі), на сьогоднішній день представленого у нас в країні. Від мікролітражки А-класу Z100 до седана класу С-High Z300 і середньорозмірного кросовера T600.

У дистриб'юторській компанії "Богдан Автотрейд", яка є офіційним представником китайського бренду Zotye в Україні, вважають, що одне з головних достоїнств моделей нового бренду – це краса. Або, по-науковому, – дизайн. Як повідомив генеральний директор "Богдан Автотрейд" Олег Кривов'яз, сьогодні у людей є потреба частіше міняти гардероб. І це відноситься не тільки до одягу, але й до автомобілів. Крім того, пан Кривов'яз впевнений, що сучасний покупець вже не хоче то, що є у сусіда. А Zotye, якраз і пропонує щось нове.

zotye_10_01

Але, крімзовнішності,від автомобілячекають, щобвінще й добреїздив.Якце вміють робитиZotye,кореспондентAUTO-Consultingз'ясував,поїздившиза кермомновинок.Правда,їхали мине довго,всього парукілометрів, іколоною,тому враженнябудутьпокисамі поверхневі.

zotye_08

Zotye Z100

Мікролітражка Zotye Z100 збирається конкурувати з Daewoo Matiz. Узбецький "малюк" вже давно не оновлювався і в "Богдан Автотрейд" розраховують на ефект новизни.

zotye_z100_02

Салон у Zotye Z100 невеликий – відповідно до класу (довжина авто – 3 559 мм). Пластик – жорсткий, але якісний і незвичайний. Це комбінація двох кольорів, яка робить, загалом, простий дизайн інтер'єру достатньо симпатичним.

zotye_z100_04

Оформлення центральної консолі – просте, але функціональне, кондиціонер з ручними регулюваннями. Спідометр – схожий на сонце, що сходить.

zotye_z100_01

За кермом цілком зручно (рульова колонка не регулюється) може поміститися водій із зростанням в 185 см (регулювань крісла – дві: вперед/назад і нахилу спинки). І за ним, на задньому дивані буде достатньо місця (коліна стосуються спинки переднього сидіння) і поміститься такий же високий пасажир. Спереду місця над головою достатньо, ззаду, на вибоїнах високий пасажир може стосуватися даху верхівкою. І з приводу 5 пасажирів китайці, звичайно, перебільшують. Ну, хіба що п'ятеро худеньких китайців. Але це особливості практично всіх мікролітражок А-класу, так що Zotye Z100 тут не виняток. Сидіти і спереду, і ззаду зручно. Але хотілося б ще ручку над пасажирськими дверима.

zotye_04

Потужності 3-циліндрового 1-літрового 68-сильного моторчика (як стверджують у Zotye – це мотор Mitsubishi), в цілому вистачає. Z100 з 4-ма пасажирами нормально розганявся і досить бадьоро їхав 120 км \ год. Але з шумоізоляцією ще китайцям потрібно багато працювати. А ось передачі в 5-ст МКПП включаються відносно чітко.

zotye_z100_05

Реклама

Дорожній просвіт в 156 мм дає можливість без проблем їздити по наших дорогах навіть у повністю завантаженому авто. Підвіска – жосткувата, і не здається слабкою або розхлябаною, що притаманне багатьом малюкам. Порадував зручний для міста маленький радіус розвороту. За заводськими даними – 4,55 м.

zotye_z100_03

Багажникв129л -це, фактично,розмірдля ручної поклажів літаку.Але це тежправила та особливостіданого класу.І такібагажні відсікимайжеу всіх конкурентів.Під підлогоюмивиявили ще йповноціннузапаску.А осьобігріву заднього скла,"двірника"і омивача-не виявили.Томуїздитипо брудних дорогахнаZotye Z100доведеться "по приладах".

zotye_z100_08

zotye_z100_07_01

Підводячи підсумок короткої поїздки відзначимо, що Z100 виявився цілком зручним міським автомобільчиком, який сподобається жінкам, коли з'явиться версія з АКПП. І чоловікам зробити такий подарунок своїм коханим буде не дуже накладно. Ціна на Z100 стартує зі 150 тис. грн.

zotye_z100_06

Zotye Z300

Зовсім інше враження справляє Z300. Це перевірена часом модель Zotye, яка користується популярністю і виробляється за ліцензією в декількох країнах. Зокрема, в Росії та Білорусії. А значить – протестована практично нашими дорогами.

zotye_z300_03

І дійсно, зовніZ300трохи нагадуєамериканську версіюHondaабоToyota,але на відміну від"диванної" американськоїпідвіскимаєпідвіскупружну ізібрану.Навітьна високихсаморобнихлежачих поліцейських, які раптововиникалина дорогахсіл,за якимипроходивтест,Zotye Z300виглядавмолодцем.Седандолавїхбез дискомфортудля пасажирів ібезпробоїв.Дорожній просвітв150мм – ценаш стандарт.Можнабез проблемїздитипрактичнопо всіх дорогах.Навітьза такимирозбитим, як у багатьохселах.

В тренді
Ринок палива в Україні під загрозою: все залежить від "антидефолтних" законів

zotye_z300_04

При довжині в 4565 мм Z300 має велику колісну базу в 2700 мм і в салоні у цього седана простір, як у бізнес-класі. Ззаду навіть високий пасажир може сидіти, закинувши ногу на ногу. І троє нетовстих комфортно розмістяться на задньому дивані. А за ними – ще й об'єм багажника в 457 л.

zotye_z300_02

Пластик всалоні -майжем'який івінзвичнихсірих абочорнихтонів,а не як ранішеу інших"китайців"світло-бежевий.. Тобто-відвертоюпластмасоюйого назвати не можна, і колиторкаєшся, тонадотик він- приємний.Сподобавсястильнийдисплей.Він схожийна шкалустароголамповогоприймача,по якій рухаєтьсястрілкапошукустанції.При цьомудисплей- кольоровий ісенсорний.Але требавчити англійську(абокитайську).Інших мов вменюнемає.Аще трохидратуваловідвертосинє підсвічуванняприладів.

zotye_z300_05

Реклама

При пафосних кріслах, обтягнутих штучною шкірою, на кермі хотілося кнопок управління хоча б аудіосистемою. Сам кермо регулюється тільки по нахилу, але влаштуватися на водійському місці можна зручно.

Управління-зрозуміле інепогане.Потужності113-сильного1,5-літровогобензинового мотора(Mitsubishi)-вистачає.Хіба що зсамих "низів" вінрозкручуєтьсянеохоче, але вже після2000 обстаєбадьоріше.Апо динаміці розгонучасом здається, що вседаніZ300моторнавітьмогутніше, ніжв кросоверіТ600.Хоча тамзаявлений162-сильний турбодвигун.

zotye_z300_01

Безсумнівна перевага цієї моделі – перевірена часом конструкція і солідна зовнішність майже бізнес-класу. Ціни стартують з 279 тис. грн.

Zotye T600

Зовні і всерединіZotyeТ600-повне відчуттянедорогогокросовера.На сьогоднішній день -вінфлагман модельного рядукитайської маркив Україні.У профільі ззадудуже нагадуєAudi Q5,спереду -Volkswagen Touareg.Нашіумільцінапевнопочнутьвідразу ж мінятишильдики.І тоді(особливов дзеркало заднього виду)ніхтоне відрізнитьZotye T600від іменитихнімців.Коли журналістпобачивТ600в салонномудзеркалі,відразуі не зрозумів, що це неTouareg.І так само,судячи з усього,думаливодії іншихавто,якішанобливопоступалисяТ600дорогу.

zotye_t600_01

Всередині теж аналогією з Touareg зберігаються. До того ж в Zotye використовували для обробки пластик, що нагадує лакований не те сірий дуб, не те зебрано. Але виглядає дуже дорого. На водійському кріслі – огляд відмінний. Посадка висока, видно – далеко. Сидіти – зручно. Рульова колонка регулюється тільки по висоті. Але на бублику є кнопки управління аудіосистемою. От тільки сам обід керма при такій комплектації чомусь забули обтягнути шкірою, а залишили в поліуретані – не солідно. Зате прилади а-ля Volkswagen читаються добре, і якщо не дивитися на шильдики, – ви точно в дорогому кросовері.

zotye_t600_07

zotye_t600_05

Місця в салоні – достатньо. При колісній базі в 2807 мм, ззаду простір. А ось багажник – міг би бути і більше – 344 л.

zotye_t600_04

Підвіска – добре проходить нерівності і забезпечує достатній акустичний комфорт. Керованість – зрозуміла, із серії – сів і поїхав. До автомобіля не треба звикати, і відразу хочеться піддати газу. Спочатку виходить бадьорий старт, але після 80-90 км / год розгін вже не такий жвавий. Здається, що потужності 1,5-літрового 162-сильного турбированного мотора (SAIC) для такого великого авто (довжина 4631 мм, повна маса – майже 2 тонни) не завжди вистачає. Особливо, коли швидкість більше 110 км/год. Але при такому темпі їзди Т600 добре тримає не найкращу приміську трасу (латана двухполоска) і за кермом відчуваєш себе впевнено. А в салоні – комфортно.

zotye_t600_06

Не завжди чітко включаються передачі 5-ст МКПП. Вірніше алгоритм ходів не зовсім звичайний і їх доводиться знаходити там, де ніколи б не подумав. Але до цього швидко звикаєш і тоді КПП вже працює більше прогнозовано.

zotye_t600_02

Zotye T600не позашляховик.В Українуавтомобіль поставляєтьсятільки з переднімприводом.Але здорожнім просвітомв185ммна такомуSUVдуже зручнопересуватися в містіі передмісті.Як кажуть, недивлячись надорожнє покриття(або його відсутність).Асолідна зовнішністьТ600буде викликатиповагу навітьякщо не змінюватишильдикZotye.Ціни наТ600стартують з379тис. грн.і це, найголовнішийаргумент.

zotye_t600_03

Ось такі перші враження від знайомства з новими для України моделями китайського бренду Zotye. Їхнє майбутнє буде залежати від роботи дистриб'ютора. Якою вона буде? Скоро дізнаємося.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...