Про це повідомляє прес-служба держпідприємства.
"У проекті, партнерами якого виступили компанії Королівства Саудівська Аравія, активно реалізується програма імпортозаміщення", – йдеться в повідомленні.
Як зазначається, її реалізація передбачає використання обладнання всесвітньо відомих авіаційних компаній: Pratt & Whitney Canada, General Electric, Honeywell, Liebherr та Hamilton Sundstrand.
"На сьогодні на ДП "Антонов" завершили етап ескізного проектування літака Ан-132", – повідомляє прес-служба.
Крім того, прийняті основні технічні рішення щодо конструкції планера літака та складання його обладнання.
На Ан-132 встановлять західні двигуни Pratt & Whitney Canada" PW150 з шестилопастними гвинтами R408 фірми "Dowty Propellers", системи життєзабезпечення виробництва компанії "Liebherr" і сучасний комплекс авіоніки компанії "Honeywell". Планується використовувати також нову допоміжну силову установку західного виробництва.
Крім того, конструкторське бюро підприємства почало випуск документації багатоцільового літака. Перші креслення щодо планеру Ан-132 вже передані в службу дослідного і серійного виробництва. Згідно з графіком, дослідне виробництво має завершити збірку першого льотного екземпляра Ан-132 у другому кварталі 2016 року.
Як зазначається, літак-демонстратор Ан-132 створюється за контрактом з "KACST". Згідно з його умовами, ДП "Антонов" як розробник береться побудувати перший Ан-132, підняти його в повітря та провести початковий етап випробувань, що забезпечує можливість перельоту цього літака в Саудівську Аравію для демонстрації.
"Наш партнер організовує серію показових польотів з метою демонстрації потенційним замовникам можливостей Ан-132 при різних географічних та кліматичних умовах", – сказав керівник ДП "Антонов" Михайло Гвоздьов.
"За результатами цієї промо-акції, планується підписати новий контракт, який передбачає продовження програми Ан-132 – проведення сертифікації і запуск літака в серійне виробництво", – додав він.
Легкий транспортний літак Ан-132 призначений для транспортування різних вантажів масою більше 9 тон на ближньо- і середньомагістральних маршрутах. Згідно з попередніми оцінками, потреба ринку становить близько 300 таких літаків.
Читайте також:
- "Антонов" планує залучити 23 млн євро інвестицій – президент концерну
- На ДП "Антонов" розповіли, скільки літаків їм замовили партнери
- Українські санкції зупинили виробництво літака Ан-140 в Росії
- Інтерв'ю з Дмитром Ківою, генеральним конструктором "Антонова": "Його назвали "Дельфін"
- Український АН-178 справив фурор на авіасалоні Ле Бурже