Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Франція відповіла на торговельні загрози США: подробиці

5 січня, 10:49

Париж має намір обкласти податком цифрові компанії, які отримують значний прибуток, не будучи присутнім фізично на території країни

/ Фото: Pixabay

Франція хоче уникнути торговельної війни із США, проте в разі введення Вашингтоном мит на французькі товариПариж готовий йому відповісти. Про це заявив міністр економіки і фінансів Франції Брюно Ле Мер в інтерв'ю газеті Le Journal du Dimanche.

"Ми хочемо уникнути торговельної війни, але разом з нашими європейськими партнерами ми будемо готові відповісти, якщо опинимося під ударом санкцій, які ми вважаємо недружніми і незаконними", – заявив голова Мінфіну Франції.

Він пояснив, що Франції "вкрай важливо" оподаткувати цифрові компанії, які отримують значний прибуток, не будучи присутнім фізично на території країни і, отже, майже не платять податки.

Реклама

"Американська адміністрація стверджує, що наш (цифровий) податок є дискримінаційним. Я офіційно це заперечую і щойно направив відповідного листа представнику США на торгових переговорах Роберту Лайтхайзеру", – повідомив Ле Мер.

"Те, що ми заперечуємо, – законність розглянутих санкцій", – зазначив міністр.

В тренді
Ігроманія в Україні: експерт пояснив, у чому особлива проблема нашої країни

"Ми хотіли б, щоб переговори, які ведуться в Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) з міжнародного оподаткування, мали задовільний результат", – сказав Ле Мер.

"Якщо так буде, то ми відкличемо наш національний податок. Якщо ні, то ми відновимо дискусії в рамках ЄС з тим, щоб створити європейський податок", – підкреслив він.

11 липня 2019 Сенат (верхня палата парламенту) Франції ухвалив законопроект про оподаткування найбільших компаній, що пропонують цифрові послуги. Цей податок стосується прибутку інтернет-гігантів, отриманого після 1 січня 2019 року, і складе 3% від загального обігу у Франції. Під його дію підпадають всі компанії, чий обіг перевищує 750 млн євро в світі і 25 млн євро у Франції, а також компанії, чия сфера діяльності охоплює онлайн-рекламу, інтернет-торгівлю або роботу агрегаторів інформації.

На початку грудня минулого року в апараті представника США на торгових переговорах заявили, що Вашингтон у зв'язку з введенням Парижем цифрового податкуможе обкласти митом французькі товари на суму близько 2,4 млрд доларів. До переліку таких товарів увійшли, зокрема, молочна продукція, включаючи сири, ігристі вина, косметика і косметичні приналежності, сумки, порцелянові вироби.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...