Дуже часто українці стикаються з тим, що якість товарів або послуг, за які вони платять гроші, залишає бажати кращого. В супермаркетах раз у раз можна знайти прострочені продукти, куплені через інтернет речі приходять не тих кольорів, розмірів, і навіть фасонів, а в магазинах абсолютно спокійно можуть нахамити.
Глава Госпотребслужби України Володимир Лапа представив звіт за 2017 р. Так, згідно з офіційними даними, в 67% випадків споживачі звертаються зі скаргами на незадовільну якість непродовольчих товарів і послуг житлово-комунального сектора.
Головним видом порушень стала відсутність інформації про продукцію – 75%, і реалізація продукції, термін придатності якої минув – 17%.
За порушення законодавства у сфері захисту споживачів до адміністративної відповідальності було притягнуто 1376 осіб на загальну суму 189 693 грн. Також на 644 суб'єкти господарювання були накладені адміністративно-господарські санкції на суму понад 4,29 млн грн.
Найбільше споживчих скарг задоволено в сфері торгівлі продовольчими товарами – 42,8%, у сфері торгівлі непродовольчими товарами – 42,4%. У сфері послуг було задоволено 33,9% вимог.
Також Держспоживслужба перевірила 177 АЗС, в 61% випадків були знайдені порушення. При перевірці 230 суб'єктів господарювання з приводу дотримання антитютюнового законодавства порушення були встановлені в 7,4% випадків. А під час перевірок за скаргами в сфері реклами було досліджено понад 12 700 рекламоносіїв і виявлено 2019 порушень.
Раніше сайт "Сегодня" писав, як українці, завдяки фокусам з маркуванням товарів, купують "кота в мішку" замість продуктів.
Більш докладно про те, на щось скаржаться українці читайте в матеріалі сайту "Сегодня": Від чого страждають українські споживачі: завищені ціни і прострочений товар.