Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Кабмін визначився з топ-менеджером для "Укрзалізниці"

5 лютого, 14:36

Уряд обрав людину з команди управлінців УЗ

Желько Марчек / Фото з відкритих джерел

Желько Марчек / Фото з відкритих джерел

Після відходу з посади Євгена Кравцова уряд тимчасово поклав обов'язки голови правління "Укрзалізниці" на Желько Марчека. Розпорядження Кабміну № 64-р за підписом прем'єр-міністра України Олексія Гончарука опубліковане на урядовому порталі.

"Покласти тимчасово, до призначення в установленому порядку голови правління акціонерного товариства "Українська залізниця", виконання обов'язків голови правління зазначеного товариства на члена правління акціонерного товариства "Українська залізниця" Марчека Желько", – таке формулювання приведене в документі.

Желько Марчек працює в "Укрзалізниці" з червня 2016 року. У той час держкомпанію очолював Войцех Балчун. Саме тоді фахівець з кадрів, який раніше багато років працював в міжнародних компаніях, став членом правління залізничного монополіста.

До кар'єри в УЗ Марчек обіймав керівні посади в корпорації McDonald's, а також брав участь в проєкті реформування HR-напряму в компанії "Нова Пошта".

Реклама

З 2007 року до 2013 року Желько Марчек був директором з персоналу "Дніпроспецсталі".

Потім 2013-2014 років працював як директор з персоналу в групі Starlightmedia.

В тренді
МВФ не поспішає давати Україні гроші – радник Зеленського

А 2014 року став незалежним членом наглядової ради "Укрросметал". На цій позиції Марчек і пропрацював до 2015 року, після чого приєднався до команди управлінців "Укрзалізниці".

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що при розірванні контракту голова правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов отримав значну компенсацію.

Нагадаємо, "Укрзалізниця" прогнозує великі збитки від пасажирських перевезень. Вони можуть перевищити за підсумками 2019 року 12 млрд гривень. На початку минулого року компанія повідомляла, що за результатами 2018 року збитки від пасажирських перевезень становили 12,4 млрд гривень, з них приблизно 60% – від приміських перевезень.

23 січня в Давосі прем'єр-міністр Олексій Гончарук заявив про намір залучити до довгострокового співробітництва німецьку залізничну компанію Deutsche Bahn. При цьому глава уряду підкреслив, що про приватизацію "Укрзалізниці" або концесію не йдеться.

Як раніше писав сайт "Сьогодні", нещодавно в "Укрзалізниці" розповіли про те, скільки потягів забезпечують приміські та регіональні пасажирські перевезення, а також назвали кількість тих, які вимагають заміни та оновлення в найближчі три роки.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...