Поради підприємцям-початківцям: як продати товар розумному клієнту

16 травня 2016, 07:29

Христина Коновалова

На думку експерта Костянтина Харского, потрібно міняти робочі цілі, відмовляючись від власних інтересів і ставлячи в пріоритет інтереси клієнта

http://www.iloveme.su/

http://www.iloveme.su/

Сучасне життя безперервно і швидко еволюціонує, що, звичайно ж, впливає і на бізнес. Це означає, що покупець з 90-х і з 2016 року – дві абсолютно різні людини. Тобто, сучасний клієнт став більш вимогливим, навіть вибагливим, незговірливим. А ще у нього з'явився майже необмежений доступ до великого обсягу інформації, що вплинуло на його обізнаність. Фактично продавець вже не потрібен покупцю, адже він легко може прочитати відомості про товари в інтернеті, порівняти кілька аналогів і прийти в магазин тільки для здійснення покупки. І це в кращому випадку – прийти в магазин, адже можна і "наклікати" покупку потрібного товару, не встаючи з дивана. Така картинка, м'яко кажучи, не радує – але нові правила продажу вже стають реальністю, тому ситуація для продавця буде посилюватися і далі .

У ситуації, що склалася продавцям важко буде відновити "авторитет" для покупця. Але допомогти в цьому нашим читачам може експерт з лояльності та клієнтоорієнтованості B2B Academy Костянтин Харскій
.

АПГРЕЙД.  Перше,щовартозробитипродавцям-цезмінитиставленнядо роботиідо клієнта."Новеставленняведедо переглядуцілей,якіставитьпередсобоюпродавець.Іншимисловами-продавецьновогопоколінняповиненпрацювативновійпарадигміпродажів",-говоритьХарський.

.jpg

Реклама

Іпіслятого,якпродавець"трансформується"іпочнейтивправильномунапрямкувбікпродажів,вінзможепрожити5життів(пройти5етапів),якідопоможутьйомупродаватинавітьрозумномуівимогливомусучасному покупцеві.

ЗасловамиХарского,вцьомуспискупотрібновиділитинаступніетапи:

1. Продавецьшукаєклієнта.

2. Вінпробуєспочаткупереконатиклієнтавнеобхідностіздійснення покупки.

В тренді
В Україні різко подорожчав євро, а долар впав у ціні

Реклама

3. Продавецьплетепавутину.Якваріант-за допомогоютехнології"клієнт-експерт",колипродавецьпроводитьдетальну презентаціюіробитьпотенційногопокупцяекспертомвтоварі.Клієнт,будучи"втемі",обов'язковоповернетьсядо цього продавця,оскількисамевінпояснивйому,нащозвертатиувагу,виходячизвласноїпродукції,виставившинапоказїїпереваги.

4. Продавецьстає"менеджеромз розвитку"клієнта.

5. Продавецьстає"магом",вінпрацюєзкуражом,йогопрофесіоналізмдосягаємаксимальногорівня,якійогозаробітнаплата.

ЯкзазначаєХарський,числопродавців,які"доживають"докожногозжиттів,зменшуютьсязкожнимрівнем:"Цеговоритьпро те,що "виростити" всобіпрофесіонала-справа дуже складнаі недлявсіхпосильна.Однакправильний настрій,цілііпріоритети-станутьнадійнимипомічникамивцьомупроцесі".

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти