Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні запустили онлайн-систему скарг на митницю

23 листопада, 12:17

За словами Нефьодова, новий інструмент - це реакція на проблеми

Фото: Головне управління ДФС в Київській області

Фото: Головне управління ДФС в Київській області

В Україні у тестовому режимі запрацювала онлайн-система скарг на роботу Державної митної служби (ДТС). Про це написав очільник служби Максим Нефьодов на своїй сторінці в Facebook.

"План такий: до п'яти робочих днів на розгляд скарги про роботу нової митниці, спробуємо відповідати по суті, людською мовою, всі комунікації виключно в електронній формі", – повідомив він.

Очільник ДТС додав, що в кожному регіоні виділені люди, яким перенаправлятимуться скарги, а на центральному рівні відслідковуватиметься статистика та об'єктивність відповідей.

Реклама

"Відразу кажу – це інструмент реакції на проблеми, а не спаму, наприклад, "знизьте мито" або "розкажіть, як імпортувати білих ведмедів". На таке відповідати не будемо", – зазначив Нефьодов.

В тренді
Чи можливий транзит газу без контракту: експерт оцінив ситуацію
Фото: "Укртрансгаз"/Facebook

За його словами, з грудня служба має намір запустити цей же інтерфейс в загальному контактному центрі уряду, який впроваджує міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.

Новини "Сьогодні" писали, 18 грудня 2018 року Кабмін ухвалив рішення про поділ Державної фіскальної служби на два окремих органи- митну та податкову служби. За підсумками конкурсів митницю очолив Максим Нефьодов, а податкову – Сергій Верланов.


Раніше на Львівській митниці врятували від загибелі 13 пітонів. Детальніше дивіться в нашому сюжеті:

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...