Нацбанк розповів про те, як правильно інформувати клієнтів

23 червня, 17:57

Вікторія Подолянець Вікторія Подолянець

Банки повинні забезпечити прозорість банківських і фінансових послуг для споживачів

Національний банк України, який підрахував прибуток банків, розповів, як захищатиме права споживачів у банківській сфері.

Реклама

Регулятор вважає, що головне завдання – забезпечити прозорість банківських і фінансових послуг для споживачів.

"Клієнти повинні чітко розуміти, на яких умовах вони отримують послугу, якими будуть витрати або дохід. З цією метою НБУ прийняв вимоги до розкриття повної інформації про послуги та пропозиції в рекламі і на сайтах банків. Клієнт повинен розуміти всі основні умови послуги, пропозиції або акції банку", – повідомили на сайті НБУ.

Там пояснили на конкретному прикладі, вибравши випадок із звернень громадян до Національного банку. Банк запропонував своїм клієнтам акцію, щоб популяризувати безготівкові розрахунки. Умови акції: клієнт може зробити певну кількість безготівкових операцій на загальну суму кілька тисяч гривень і отримати кешбек, тобто повернення банком певної суми коштів. У рекламних матеріалах банку говорилося, що клієнти можуть купувати товари в інтернеті, здійснювати онлайн-розрахунки в магазинах тощо. Однак у детальних правилах на сайті банку вказували операції, які є винятком і на які акція не поширюється. Дехто з клієнтів, ймовірно, не ознайомився з докладними правилами. Тому, дізнавшись на практиці про такі винятки і не отримавши кешбек, люди почали скаржитися на фінансову установу. Адже банк не розкрив належним чином інформацію про умови своєї пропозиції, не згадавши в рекламних матеріалах про операції-винятки.

"Як вирішувати такі ситуації? Клієнтам варто уважно читати правила акцій фінансових установ. Водночас банкам варто розповідати в рекламі про свої акції, бонуси, пропозиції чи послуги так, щоб клієнти чітко розуміли умови і наявні обмеження або винятки. Якщо все ж клієнт потрапив у ситуацію, коли банк, на його думку, порушує умови оголошених ним акцій, потрібно написати звернення на ім'я керівництва фінустанови, а в разі нехтування скаргою – звертатися до Національного банку", – порадили в НБУ.

В тренді
В Україні подорожчав долар, а євро впав: курс НБУ
Реклама

Раніше сайт "Сьогодні" писав про те, що Нацбанк дозволив банкам не проводити фінансові операції для нервових клієнтів.

Також в НБУ розповіли, як пов'язана іпотека, облікова ставка, курс гривні, інфляція і пом'якшення карантину.

Детальніше про те, як регулюють ціни, дивіться в сюжеті "Сьогодні":

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти