В системі роботи ПриватБанку стався збій. Інформацію підтвердила пресслужба фінустанови. З усіма питаннями вона просить звертатися в чат на офіційному сайті або на сторінку банку в Facebook.
"Авторизація в Приват24 і дзвінки до контакт-центру банку тимчасово недоступні. Незручності найближчим часом будуть усунені нашими фахівцями", – йдеться в повідомленні банку в Facebook.
Пресслужба уточнила, що проблеми виникли через "аварійну ситуацію мережевого обладнання".
"Процесинг ПриватБанку, мережа банкоматів і оплата картками в торговельній мережі та інтернеті працює", – запевнили в пресслужбі.
Однак в соцмережах користувачі скаржаться, що картками ПриватБанку неможливо розплатитися в терміналах. Онлайн-оплата, за їхніми словами, теж не працює.
Нагадаємо, на початку карантину ПриватБанк припиняв готівковий обмін валют. Пізніше банк також продовжив термін дії всіх карток для виплат на 90 днів, щоб позбавити клієнтів необхідності відвідувати відділення банків під час карантину.
Також повідомлялося, що за підсумками 2019 року прибуток ПриватБанку досяг 32,6 млрд гривень. Таку інформацію оприлюднила пресслужба Міністерства фінансів.
Крім того, новини "Сьогодні" розповідали про нові правила безготівкових платежів, які запрацювали в Україні з 28 квітня: