Корпорація Google анонсувала оновлення правил реклами щодо фінансових продуктів і послуг. В результаті буде дозволена реклама послуг обміну криптовалют у США і Японії. Про це повідомляється на сайті компанії.
Однак таку можливість отримають лише сертифіковані криптовалютні компанії:
"Рекламодавцям потрібно пройти сертифікацію в компанії Google для тієї країни, де будуть показуватися їхні оголошення. Подати заявку на сертифікацію можна буде в жовтні після поновлення правил".
Сторінка "Фінансові продукти і послуги", де можна буде детальніше ознайомитися з новими вимогами, оновиться після вступу в силу нових правил.
Нагадаємо, про заборону реклами ICO і криптовалют Google повідомив у березні цього року.
До цього аналогічну заборону ввела соціальна мережа Facebook. Однак уже через півроку компанія дозволила попередньо затвердженим рекламодавцям обмежену рекламу криптовалют. Наприклад, до списку схвалених рекламодавців потрапила компанія Coinbase.
Раніше ми писали, що Google випустив інструмент для аналізу даних у блокчейні Ethereum. Компанія також розробила новий інтерфейс для візуалізації смарт-контрактів.
Також повідомлялося, що Google "поховав" популярний сервіс.