З 2014 року Україна опустилася в світовому рейтингу якості інфраструктури на 12 позицій і до 2017 року зайняла 87-ме місце серед 137 держав. Такого висновку дійшли експерти World Economic Forum проаналізувавши дані за 2016-2017 рік.
Втрата відразу 12 позицій в загальному світовому рейтингу пояснюється провальними показниками залізниць. За два роки Україна впала з 25-ї позиції за якістю залізничної інфраструктури на 37-ме місце.
При цьому за більшістю інших складових рейтингу інфраструктурних об'єктів України з 2014 року хоч трохи, але поліпшила свої позиції. Наприклад, за якістю доріг наша країна піднялася з 139-ої на 130-ту позицію. Щоправда, переважно за рахунок скорочення числа країн, які увійшли до рейтингу (2014-го в ньому брали участь 144 держави).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ
Експерти підвищили оцінку якості українських автодоріг з 2,2 до 2,4 пункту. Завдяки цьому Україна країна випередила Гаїті і Парагвай. Щоправда, Україна все ще в самому хвості рейтингу дорожньої інфраструктури – якщо 2014 року гірше дороги були тільки в п'яти країнах, то зараз позаду України 7 держав.
У рейтингу якості портів України піднялася зі 107-го на 93-тє місце і трохи поліпшила свої позиції в рейтингу аеропортової інфраструктури – з 99-го на 92-ге місце.
Нагадаємо, нещодавно Світовий банк опублікував новий рейтинг легкості ведення бізнесу Doing Business 2018, який характеризує стан економіки країни. Цього року Україна поліпшила свої позиції на 4 пункти і перестрибнула на 76-те місце з 80.
Крім того, в оновленому рейтингу PricewaterhouseCoopers, який показує рівень податкового навантаження, Україна зайняла 43-тє місце, зробивши різку стрибок з 84-ої позиції. На таке поліпшення вплинуло зменшення єдиного соціального внеску, через який істотно ослабло податкове навантаження на бізнес.
Читайте також:
- Бюджет втрачає гроші: промисловість взялася за вирішення надзвичайної ситуації на залізниці
- Метінвест підписав важливу угоду з вантажоперевезень
- Революція на залізниці: компот, тепло і е-квитки
- Стали відомі вартість і маршрут євроколії з Польщі до України
- На українських залізницях можуть з'явитися локомотиви з Латвії