Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

В Україні дефіцит залізничних квитків: скільки коштує знайти альтернативу потягам

14 серпня 2018, 12:07

В "Укрзалізниці" радять дбати про подорожі заздалегідь

Українці скаржаться на гостру нестачу залізничних квитків – купити їх у день виїзду практично неможливо. Часто в касах пропонують скористатися маршрутами з пересадкою, але це виходить дорожче. Наприклад, пасажирка Ольга Гусарова заплатила за поїздку до Ужгорода через Львів 800 гривень.

"Їхав би я на море або у відрядження – без різниці. Квитків немає в роздробі ніколи. Чому така ситуація з квитками, я не розумію", – нарікає пасажир Василь.

Не розуміють, що відбувається, і в "Укрзалізниці" (УЗ). У компанії запевняють – дефіциту квитків немає. Директор департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень УЗ Олександр Красноштан показує квиток Вінниця – Київ, який купив у день виїзду.

"Для того, щоб кардинально змінити ситуацію, потрібно збільшувати парк вагонів", – говорить Красноштан.

До слова, пасажирські поїзди в Україні зношені більш ніж на 90%. Середній вік електровозів – 40 років.

Як додає Красноштан, напрямок Києва та курортні напрями, дійсно, навантажені. Тому фахівець радить українцям піклуватися про подорож за кілька тижнів.

Тим часом, самі пасажири вже почали шукати альтернативу потягам. Найпопулярніші – автобуси. До речі, вони не завжди дорожче, ніж подорож в купе.

В тренді
У МВФ розповіли, чим пандемія COVID-19 нагадує війну

В середньому автобусний квиток з Ужгорода до Києва коштує 690 грн, місце в купе поїзда – 604 грн. Автобус з Дніпра до Києва – 300-350 грн, купе – 458 грн. Сьома година в автобусі з Одеси до Києва обійдуться пасажиру в 350 гривень, а 9,5 годин в купе поїзда – 437 грн.

___-_____2018

Але в "Укрзалізниці" зазначають, що нестача пасажирів не відчувається.

"Замінити навіть один потяг – це досить складно. Наш пасажиропотік стійкий", – пояснює Красноштан.

Статистика підтверджує – в 2018 році тільки на потягах "Інтерсіті +" українці стали їздити частіше на 13%.

Нагадаємо, на залізниці з'являться нові вагони-купе українського виробництва. На них УЗ витратить 1,5 млрд гривень.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...