КМДА модернізує ще 50 вагонів київського метро

10 березня 2015 17:51

В рамках першого етапу модернізації Крюківський вагонобудівний завод модернізував 95 вагонів

Департамент транспортної інфраструктури Київської міськдержадміністрації уклав з ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ, Полтавська обл.) договір на модернізацію 50 вагонів Київського метрополітену за кошти, отримані Україною від Кіотського протоколу.

Реклама

Згідно з оголошенням у "Віснику державних закупівель", договір на суму 1,01881 млрд грн (з ПДВ) укладено 27 лютого.

Термін поставки модернізованих вагонів – до 31 жовтня 2015 року.

Як повідомлялося з посиланням на оприлюднений в "Віснику держзакупівель" протокол розкриття тендерних пропозицій, найкращу цінову пропозицію було у Київський електровагоноремонтний завод (КЕВЗ) ім.Січневого повстання. У тендері також брало участь ТОВ "Ваго-Рев" (Харків), яке пропонувало модернізацію за 1,0198 млрд грн.

Однак, згідно з інформацією в ВГЗ, пропозиція КЕВЗ було відхилено як що не відповідає умовам конкурсних торгів, у тому числі кваліфікаційним критеріям. Замовник торгів також зазначає, що в конкурсній пропозиції КЕВЗ містяться факти приведення недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів торгів.

Реклама

Нагадаємо, в рамках першого етапу глибокої модернізації вагонів Київського метрополітену за кошти, отримані Україною від Японії в рамках Кіотського протоколу, Крюківський вагонобудівний завод модернізував 95 вагонів більше ніж за 1 млрд грн.

Не пропусти!
Італія першою вийшла в 1/8 фіналу Євро-2020
Італія розгромила Швейцарію на Євро-2020

У числі переваг модернізованих вагонів – економія до 40% електроенергії за рахунок впровадження енергозберігаючих технологій – рекуперація (повернення) електроенергії в мережу за рахунок використання сучасних асинхронних тягових приводів, зниження викидів вуглекислого газу, економія на обслуговуванні та ремонтах вагонів.

Крім того, термін експлуатації вагонів продовжений на 20 років, поліпшено умови роботи машиністів, підвищений рівень комфорту для пасажирів і рівень безпеки перевезень, за рахунок надійної гальмівної системи.

КВБЗ є єдиним в СНД підприємством, що має налагоджене і діюче виробництво двох видів вагонів – пасажирських і вантажних. В цілому випускає вантажні (вагони-платформи, цистерни, вагони бункерного типу, піввагони) і пасажирські вагони, запасні частини і візки для вантажних вагонів, колісні пари, вагони метро, ескалатори та запчастини до них, контейнери, дорожню техніку.

Реклама

В цей час завод опинився в складній ситуації у зв'язку з практично закриттям рику Митного союзу для українських вантажних вагонів. Зокрема, в січні поточного року КВБЗ знизив виробництво вантажних вагонів на 83% порівняно з січнем-2014, виготовивши всього 8 од.

За підсумками 2014-го КВБЗ знизив виробництво вантажних вагонів на 54,7% до 2013 року – до 2,406 тис. од. випустив один пасажирський вагон, тоді як в 2013 році – 74 од.

Всі подробиці в спецтемі Метро у Києві

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Читайте Segodnya.ua у Google News

Реклама

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти