У столиці муніципальна інспекція перевірятиме адреси, де кияни скаржаться на якість водопостачання і опалення, повідомляє КМДА.
"Ми повинні надавати киянам якісні житлові і комунальні послуги, оперативно вирішуючи можливі технічні несправності. У разі, якщо послуги неналежної якості – клієнти мають право на перерахунок ", – розповів заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
Наприклад, якщо в квартирі недогрів, спочатку потрібно звернутися за телефоном міської диспетчерської – 15-57, або (044) 500-15-57 – з мобільного. Також можна звернутися до одного з підрозділів "Центру комунального сервісу".
Виконавець послуги повинен прийти за адресою звернення і скласти акт-претензію. Якщо, наприклад, скарга стосується теплопостачання, то теплопостачальні компанії "Київтеплоенерго" або "Євро-Реконструкція" знаходять причину і усувають її, і повинні зробити відповідні коригування вартості опалення або гарячої води.
Якщо ж клієнт не задоволений результатами перевірки – залучається муніципальна житлово-комунальна інспекція.
"Цей структурний підрозділ Київської міської державної адміністрації, мета роботи якого – захист прав та інтересів киян як споживачів житлово-комунальних послуг. Завдяки роботі інспекції 2019 року були здійснені коригування за неякісні або надані послуги з утримання будинків і прибудинкових територій. А в опалювальний період особливу увагу інспекції буде приділено послуг опалення та гарячого водопостачання", – зазначив заступник голови КМДА.
Нагадаємо, "Нафтогаз України" в грудні знизив ціну блакитного палива для населення на 13% порівняно з ціною на листопад – до 4277 грн за тисячу кубометрів (без урахування ПДВ, націнки газсбитов і транспортних витрат). Про це повідомила пресслужба компанії.
Крім цього, українці нинішнього року стали краще платити за комунальні послуги, але, за даними Держслужби статистики, порівняно з жовтнем минулого року, борги за "воду, газ і світло" все одно збільшилися. Чому так сталося, і як за опалювальний сезон може змінитися рівень оплати за рахунками, з'ясував сайт "Сьогодні".