У Києві полагодять дороги, що не бачили ремонту близько 40 років (інфографіка)

31 травня 2016, 08:19

Ірина Гінжул Ірина Гінжул

До кінця року міська влада обіцяє капітально відремонтувати 51 об'єкт і тротуари на них

У Києві полагодять дороги з багаторічними ямами. Фото: yakiev.com

У Києві полагодять дороги з багаторічними ямами. Фото: yakiev.com

В кінці минулого тижня був закінчений масштабний ремонт бульвару Тараса Шевченка, який тривав два місяці і обійшовся в 72 млн грн. За цей час ремонтники замінили 46 тис. кв. м асфальтобетонного покриття проїжджої частини, яка не міняли з 1980 року. При цьому, за даними "Київавтодору", в столиці налічується десятки доріг, які в останній раз капітально ремонтувалися ще за часів генсека Леоніда Брежнєва (див. інфографіку) – близько 40 років тому, – і за цей час прийшли до повного занепаду.

.jpg_09

Як пояснюють в корпорації, на цей рік заплановано капремонт 51 об'єкта в різних районах Києва. Серед них – вул. Мельникова, Стрілецька, Саксаганського (від С. Петлюри до площі Перемоги), Саперно-Слобідська, Миропільська, Радунська, Гетьмана, Броварський проспект, проспекти Науки і Григоренка. На цих вулицях покладуть два шари полімерасфальтобетона, який є довговічним і не деформується в спеку, а також реконструюють тротуари. Вартість всіх робіт разом з проектними роботами по ремонтам доріг на наступний рік оцінюють в 350 млн грн.

Реклама

"Справа в тому, що технології, які застосовувалися в ті роки, вже давно застаріли, та й потік транспорту, в порівнянні з початком 80-х, збільшився в рази. Приміром, вул. Саперно-Слобідська в останній раз ремонтувалася в 1987 році, а Броварський проспект – в 1985 році. Гостро потребує капремонту і вул. Кирилівська (колишня Фрунзе), де ремонт був 38 років тому. Однак перш ніж приступати до ремонту вулиці, потрібно відремонтувати трамвайні рейки, а після замінити асфальт, який за роки деформувався", – кажуть в "Київавтодорі" і додають, що відсутність ремонту може призвести не тільки до незручностей водіїв, а й до аварійних ситуацій.

Днями дорожники завершили ремонт на вул. Черкаській. "На цій вулиці довелося ремонтувати не тільки проїжджу частину і прокладати тротуар уздовж дороги, якого там ніколи не було, але і зміцнювати крутий схил, який міг сповзти на житлові будинки", – розповідають у комунальній корпорації.

За словами гендиректора "Київавтодору" Олександра Густелева, не менше проблемним об'єктом є і Південний міст, де зараз ведуться ремонтні роботи. "У 1990 році він був зданий в експлуатацію, і з того часу жодного разу капітально не ремонтувався. Зараз роботи на цьому об'єкті ведуться активно, але, з огляду на трафік, ремонтники змушені вибирати такі ділянки, які будуть найменше заважати руху транспорту", – пояснює Густелев.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти