Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Скандал через панно у Києві: в НАУ пояснили причину демонтажу

13 лютого, 10:57

Олександр Марущак

Кияни назвали демонтаж панно в будівлі ЦКМ НАУ актом вандалізму

Кияни обговорюють в соціальних мережах демонтаж різьбленого панно з дерева, яке 40 років прикрашало хол Центру культури і мистецтв Національного авіаційного університету (НАУ).

"Вишукане різьблене панно з дерева, яке 40 років прикрашало Центр культури і мистецтва НАУ, демонтували. Гігантське, майстерно зроблене панно площею 60 квадратних метрів демонтували в рамках типового "євроремонту" для "осучаснення" ЦКМ. Зараз панно, на якому зображені сюжети з вченими, конструкторами, космонавтами і пілотами, знаходиться в підвалі одного з корпусів, повалене як непотріб", – написали на сторінці спільноти Ukrainian Modernism в Facebook.

Демонтаж панно там називають вандалізмом. Вони відзначають, що демонтовані частини все ж пронумеровані і є надія, що його не викинуть на сміття.

У НАУ сайту "Сьогодні" прокоментували причину демонтажу панно в Центрі культури і мистецтв. Там пояснюють, що реалізують проект під назвою "Easy people", для творчого розвитку молоді.

"Цей проект робиться для того, щоб будь-який студент НАУ, міг прийти і без проблем в комфортних умовах навчитися чогось і реалізувати свої творчі ідеї та бажання. Це стосується навчання вокалу, сучасних танців, відео- і аудіо монтажу, комп'ютерного дизайну, участі в театральних постановках. А для правильної організації і запуску платформи необхідно створити не тільки всі умови, а й відповідну атмосферу. Саме тому зараз тут повним ходом йде ремонт і приготування потужної бази для старту нового життя в ЦКМ – робиться студія звукозапису, встановлюється монтажна для відеомонтажу тощо", – пояснює сайту "Сьогодні" Костянтин Тучин, директор Центру культури і мистецтв НАУ.

Він додає, що ремонт впроваджений, щоб кожен, хто заходить в стіни ЦКМ НАУ, відчував себе комфортно і сучасно.

"Чи можна створити цю сучасну молодіжну атмосферу в сірій "радянській" будівлі ДК (побудованого у формі нагрудного значка комсомольців), якщо нічого не змінити в будівлі? Дайте відповідь самі на це питання ... Нагадаю, цей корпус будували студентські бригади Міністерства цивільної авіації СРСР понад сорок років тому до 60-річчя ленінського комсомолу. За три дні до запуску платформи (13 лютого – старт) звідкись пішли новини і пости, що нічого міняти не можна. Зокрема, що не можна чіпати темно-коричневе дерев'яне панно в холі. Почали писати про його "високохудожню цінність". Я не мистецтвознавець, але знаю, що перед тим, як його акуратно демонтувати, був дан запит в архів університету про автора і цінність панно. З'ясувалося, що документів у архіві немає. Тому що до незалежності України університет належав міністерству СРСР і архіви, швидше за все, знаходяться в Москві. Хто хоче, може поїхати і знайти їх, щоб визначити цінність панно", – зазначає Тучин.

Відео: Ксенія Семенова

Незважаючи на відсутність документів, адміністрація університету при демонтажі акуратно пронумерувала всі складові частини і склала в тепле закрите приміщення під охороною. Була комісія з головним інженером університету, проректором, інженерами і архітекторами, яка стежила за правильністю демонтажу. Це було обговорене і затверджене з адміністрацією університету.

"Ніхто не приймав рішення самостійно. Нумерація частин панно робилася з метою правильного його монтажу в подальшому. Ми з повагою ставимося до даного об'єкта. В майбутньому це панно планується зібрати в бібліотеці НАУ або в переході між корпусами. З точним місцем поки не визначилися. Ніхто його не планує спалювати, продавати або тягнути собі на дачу. Панно в цілості й схоронності. Воно буде радувати око найближчим часом в новому місці", – пояснив нам Костянтин Тучин.

Відео: Ксенія Семенова

Раніше новини "Сьогодні" писали, що кілька років тому у Києві з фасаду культового ресторану "Вітряк" (просп. Академіка Глушкова, 11) зникло мозаїчне паннопід назвою "Вітер" авторства українських художників Алли Горської, Віктора Зарецького та Бориса Плаксія. Як розповіли "Сьогодні" в закладі, мозаїчне панно не демонтували, а зашили спецгіпсом. Пізніше твір повернули на фасад.

Тим часом в Запоріжжі художник збирає гроші, щоб прикрасити дамбу.

Реклама

У Запоріжжі художник збирає гроші, щоб прикрасити дамбу.mp4

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...