Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У Києві з незаконною рекламою почали боротися роботи

21 листопада 2018, 09:26

Ірина Гінжул

Автомат телефонує підприємцям і вимагає прибрати незаконні оголошення

/ Фото: Григорій Салай

З незаконною зовнішньою рекламою в Києві почали боротися по-новому – автодозвоном, який блокуватиме телефони фірм, які "засмічують". Їм будуть телефонувати автоматично з вимогою прибрати нелегальну рекламу, яка не приносить відрахувань до бюджету і псує зовнішній вигляд міста.

Як пояснив перший заступник директора департаменту благоустрою КМДА Тарас Панчій, зараз дзвінки здійснюються в тестовому режимі з 9:00 до 18:00 за 200 номерами. Триватиме тестовий режим близько двох тижнів. Після телефонуватимуть в режимі 24/7.

"Спочатку інспектор КП "Благоустрій" фіксує на місці порушення, телефонує за вказаним номером на рекламі, щоб упевнитися, чи надає підприємець дані послуги. Потім цю інформацію перевіряє аналітичний відділ. Після чого зазначений номер вноситься до бази автодозвону. На номер кожні пару хвилин буде телефонувати робот і повідомляти, що реклама розміщена з порушеннями і необхідно звернутися до районного відділення "Київблагоустрою". Автодозвон припиняється тільки після того, як порушник прибирає рекламу і це на місці фіксує інспектор", – пояснює Панчій.

Згідно зі змінами в правилах благоустрою, які в листопаді цього року підтримали депутати Київради, на рекламі повинна бути вказана інформація про її розповсюджувача з телефоном, номером дозволу і терміном її дії. Будь-яка реклама, незалежно від місця розташування, без належного маркування буде вважатися незаконною. Штраф за порушення становить 360-1340 грн для фізосіб, 850-1700 грн для юросіб.

"Заблокувати номер автодозвону не вийде. Порушник, звичайно, може змінити номер, тоді в такому випадку незаконну рекламу демонтують балансоутримувачі тих об'єктів, на яких вона розміщена. На практиці ми бачимо, що порушники оперативно звертаються до "Київблагоустрою", бо не хочуть втратити контактні номери телефонів", – пояснює чиновник

В тренді
У Києві "швидка" потрапила в ДТП: таксі занесло на тротуар (фото)

Також влада має намір боротися з бренд-мобілями – автівкам з причепами, на яких розміщена реклама. Демонтуватимуть їх в присутності поліції.

"Вони не тільки заважають пішоходам, а й створюють аварійні ситуації", – розповіли в КП "Київблагоустрій".

Позбавлятися почнуть і від рекламних конструкцій (14,5 тис. штук), які багато років зберігаються на складі КП "Київреклама". "Власникам вони не потрібні, а ми змушені витрачати кошти на оренду приміщень для зберігання цього металобрухту", – підсумували в мерії.

Реклама

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...