Вже наступного рокунаХрещатикуможутьз'явитися новіназемніпішохідніпереходи .Якз'ясувала"Сегодня " ,зебристануть першиметапомперетвореннявулицівпішохідну .Далівпланахрозробників- будівництвотунелю.
"ВЕРХИ"ХРЕЩАТИКОМ.Впершучергу ,за словамичиновників ,будуть організованіназемніпереходипо Хрещатикучерез вул .Хмельницького таМихайлівську .Такожцентральнувулицю столицізвузятьна1смугу-зарахунок цьоговлада плануєзвільнити місцедляострівцівбезпеки ,наякихвстановлятьлавочкита деревавдіжках .НаступнимкрокомстанеоблаштуванняназемнихпереходівчерезсамХрещатик ( доХмільниціта Прорізної ,атакожз МайданудоМихайлівської ) .У перспективіХрещатикхочутьзвузитидо 5смуг(зараз їх8 ,йогоширина -24метри).Тобто ," острівець "вийде6-9метріввширину .
Зробити цеплануютьвженайближчим часом." ПовністюХрещатикзробитипішохіднимпокинеможливо.Алезвузитидорогузвосьми доп'ятисмуг ,з пристроємназемнихпішохіднихпереходів-реальновжезараз.За рахуноктакогорішення миможемозробитивулицюзручнішедляпішоходів ,і позбутисявідлюбителівшвидкісноїїзди" ,-пояснює "Сегодня" головнийспеціаліст управлінняінженерно- транспортноїінфраструктуриГлавкуархітектуриВікторПетрук .
Проїжджучастину відвул .Хмельницькогодо вул .Михайлівськійхочутьзвузитидо трьохсмугвнапрямкудоБессарабки ,і до двохсмуг-внапрямку Європейськоїплощі.Регулюванняперехрестьорганізуютьнаперетиніз ХрещатикомвулицьХмельницького , Прорізній таМихайлівській .АвторипроектупропонуютьтакожнамалюватизебрунаХрещатикувідБессарабкиіХрещатикомчерез вул .Городецького ." НаБессарабцітакожможназробитипішохіднузону ,шляхомперекриттяодного зпроїздіву ринку " ,-говоритькоординатор РадиурбаністикиКиєваГригорійМельничук .
У ДАІ кажуть ,щотакасхемамаєправона життя." Цезробитиможливо.Аякщовиникнуть питання ,кожен можевнестисвоїкорективидовпровадження проекту-ми відкритідо співпраці" ,- зазначаютьвДАІ Києва .
БУЛЬВАР.Порядзі скороченнямсмуг ,передбачаєтьсятакож облаштуванняміжними" тимчасового"бульваруз лавкамиі зеленню."Враховуючи ,щопо Хрещатикутрадиційнопроходятьпаради ,бульвардоцільноробити "конструкторно" – щобйого можна булорозбиратиначас проведенняпарадів " ,-відзначаєМельничук .
У Главкуархітектурививчаютьй інші варіантиоблаштування " острівців- бульварів " ." Дереваі лавочки- перше, щоспало на думку .Алепоки цейваріантвивчається .Є такожідея звелодоріжкою" ,- зазначаютьвдепартаментіархітектури.
ТУНЕЛЮБУТИ?Враховуючи ,що Хрещатик- важливатранспортнамагістраль ,і обійтисябезнеїмістуніякне вдасться ,недоцільно , томувперспективіпід головноювулицеюкраїни можез'явитисятунель."Колипід Хрещатикомз'явитьсятранзитнийтунель ,можнабудеговоритипро розвитокпішохідноїзони " ,-розповіли" Сегодня"вГоловархітектури .Алеякщо облаштування" зебр " ісвітлофоріввеликих витратне зажадає ,тонатунельпотрібні сотнімільйонівгривень."Цього рокуніякихкапвкладеньвбюджеті непередбачено .А наступного рокугрошібудутьнаправлятисявиключнонапроекти ,якіпотребують фінансування" вжевчора " .Тунельпід Хрещатиком-не найближчоїперспектива" ,- зазначаютьвДепартаментіфінансівКМДА .
Городяниініціативусприйнялипо- різному."ПропішохіднийХрещатикговорять вжедовго.А досправитакі недійшли.ДавнопораробитиКиївдлялюдей ,а недлямашин" ,-кажестудентАнтон ."Визгадайте ,скількиДТПвідбуваєтьсявмісті .Можутьнапішоходанаїхатинавітьназебрах !Менібезпечнішепопідземному переходуперейти" ,-говоритьпенсіонеркаНадія Афанасіївна .