Як зміниться Хрещатик найближчим часом

24 жовтня 2014, 07:53

Ірина Золотар Ірина Золотар

Київська влада планує звузити проїжджу частину головної вулиці і покласти під нею тунель

Хрещатик - важлива транспортна магістраль

Хрещатик - важлива транспортна магістраль / Фото: Олександр Яремчук

Вже наступного рокунаХрещатикуможутьз'явитися новіназемніпішохідніпереходи.Якз'ясувала"Сегодня",зебристануть першиметапомперетвореннявулицівпішохідну.Далівпланахрозробників- будівництвотунелю.

"ВЕРХИ"ХРЕЩАТИКОМ.Впершучергу,за словамичиновників,будуть організованіназемніпереходипо Хрещатикучерез вул.Хмельницького таМихайлівську.Такожцентральнувулицю столицізвузятьна1смугу-зарахунок цьоговлада плануєзвільнити місцедляострівцівбезпеки,наякихвстановлятьлавочкита деревавдіжках.НаступнимкрокомстанеоблаштуванняназемнихпереходівчерезсамХрещатик (доХмільниціта Прорізної,атакожз МайданудоМихайлівської).У перспективіХрещатикхочутьзвузитидо 5смуг(зараз їх8,йогоширина -24метри).Тобто,"острівець"вийде6-9метріввширину.

Зробити цеплануютьвженайближчим часом."ПовністюХрещатикзробитипішохіднимпокинеможливо.Алезвузитидорогузвосьми доп'ятисмуг,з пристроємназемнихпішохіднихпереходів-реальновжезараз.За рахуноктакогорішення миможемозробитивулицюзручнішедляпішоходів,і позбутисявідлюбителівшвидкісноїїзди",-пояснює "Сегодня" головнийспеціаліст управлінняінженерно-транспортноїінфраструктуриГлавкуархітектуриВікторПетрук.

1_162

Проїжджучастину відвул.Хмельницькогодо вул.Михайлівськійхочутьзвузитидо трьохсмугвнапрямкудоБессарабки,і до двохсмуг-внапрямку Європейськоїплощі.Регулюванняперехрестьорганізуютьнаперетиніз ХрещатикомвулицьХмельницького, Прорізній таМихайлівській.АвторипроектупропонуютьтакожнамалюватизебрунаХрещатикувідБессарабкиіХрещатикомчерез вул.Городецького."НаБессарабцітакожможназробитипішохіднузону,шляхомперекриттяодного зпроїздіву ринку",-говоритькоординатор РадиурбаністикиКиєваГригорійМельничук.

У ДАІ кажуть,щотакасхемамаєправона життя."Цезробитиможливо.Аякщовиникнуть питання,кожен можевнестисвоїкорективидовпровадження проекту-ми відкритідо співпраці",- зазначаютьвДАІ Києва.

БУЛЬВАР.Порядзі скороченнямсмуг,передбачаєтьсятакож облаштуванняміжними"тимчасового"бульваруз лавкамиі зеленню."Враховуючи,щопо Хрещатикутрадиційнопроходятьпаради,бульвардоцільноробити "конструкторно" – щобйого можна булорозбиратиначас проведенняпарадів",-відзначаєМельничук.

У Главкуархітектурививчаютьй інші варіантиоблаштування "острівців-бульварів"."Дереваі лавочки- перше, щоспало на думку.Алепоки цейваріантвивчається.Є такожідея звелодоріжкою",- зазначаютьвдепартаментіархітектури.

ТУНЕЛЮБУТИ?Враховуючи,що Хрещатик- важливатранспортнамагістраль,і обійтисябезнеїмістуніякне вдасться,недоцільно, томувперспективіпід головноювулицеюкраїни можез'явитисятунель."Колипід Хрещатикомз'явитьсятранзитнийтунель,можнабудеговоритипро розвитокпішохідноїзони",-розповіли"Сегодня"вГоловархітектури.Алеякщо облаштування"зебр" ісвітлофоріввеликих витратне зажадає,тонатунельпотрібні сотнімільйонівгривень."Цього рокуніякихкапвкладеньвбюджеті непередбачено.А наступного рокугрошібудутьнаправлятисявиключнонапроекти,якіпотребують фінансування"вжевчора".Тунельпід Хрещатиком-не найближчоїперспектива",- зазначаютьвДепартаментіфінансівКМДА.

Городяниініціативусприйнялипо-різному."ПропішохіднийХрещатикговорять вжедовго.А досправитакі недійшли.ДавнопораробитиКиївдлялюдей,а недлямашин",-кажестудентАнтон."Визгадайте,скількиДТПвідбуваєтьсявмісті.Можутьнапішоходанаїхатинавітьназебрах!Менібезпечнішепопідземному переходуперейти",-говоритьпенсіонеркаНадія Афанасіївна.

В тренді
Міст Метро перекривали через загрозу вибуху: всі подробиці

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти