У проєкті Генерального плану міста Києва запропоновано спорудити зовнішній залізничний обхід від Ніжинського до Коростенського напрямку для пропуску транзитних вантажних потоків, якими зараз перенасичений столичний вузол залізничного транспорту. Про це повідомили в КМДА, посилаючись на дані комунальної організації "Київгенплан".
Серед основних заходів розвитку залізничного вузла планують:
- будівництво залізничної розв'язки в різних рівнях в районі зупинки пункту "Лівий Берег";
- спорудження додаткових головних колій на ділянках: Київ-Деміївський – Дарниця, Жуляни – Глеваха, Київ – Миронівка;
- закриття 66 під'їзних шляхів, які рідко використовуються, на десяти вантажних станціях;
- створення трьох транспортно-складських комплексів – в районі с. Кожухівка Васильківського району, с. Калинівка Броварського району, м. Українка в комплексі з новими вантажними районами річкового порту;
- закриття вантажних станцій і дворів "Київ-Товарний", "Київ-Дніпровський", вантажного двору "Київ-Почайна", вантажної роботи на ст. "Київ-Пасажирський", сортувальної роботи на ст. "Дарниця".
Відзначимо, також новий проєкт Генплану передбачає будівництво нової автомагістралі – подовження Залізничного шосе. На думку проектувальників, це дозволить розвантажити центральні вулиці столиці.
Також в Києві може з'явитися канатна дорога, яка з'єднає Хрещатий парк і Труханів острів. Цей об'єкт є в проект нового генплану Києва, який розроблявся понад 10 років.