На засіданні Містобудівної ради в департаменті містобудування КМДА нарешті обрали остаточний проект нової розв'язки Шулявського шляхопроводу, де в кінці лютого обвалилася частина тротуарної консолі. Переміг проект, розроблений ще в 2008 році інститутом "Київдормістпроект": розв'язка-"конюшина" з будівництвом повороту з вул. Довженка на пр-т Перемоги і два з'їзди зі шляхопроводу на проспект Перемоги з демонтажем частини цеху заводу "Більшовик".
Крім розв'язки-"конюшини" розглядала міська влада ще три варіанти проекту розв'язки: 2-рівневу, 3-рівневу з кільцем і запропоновану китайцями – з підземним, наземним і надземним рівнями і вісьмома наземними пішохідними переходами. Основними критеріями відбору були: вартість, терміни будівництва, пропускна здатність, кількість смуг руху. "Ми робимо все, щоб кияни якомога швидше забули про те, що Шулявський шляхопровід колись істотно гальмував рух. В майбутньому це буде сучасна магістраль з досить високою пропускною спроможністю", – заявив заступник голови КМДА Олександр Спасибко.
Розв'язка-переможець. З демонтажем цеху заводу і новою естакадою. Фото: Київдормістпроект
НАЙДЕШЕВША . За словами директора інституту "Київдормістпроект" Володимира Воробйова, побудувати нову розв'язку можна за рік і за 400 млн грн. Вартість інших проектів варіювалася від 760 до 950 млн грн, а терміни будівництва – від двох до трьох років. "Першим етапом, без знесення цеху №5 заводу "Більшовик", можна побудувати нову естакаду і запустити рух в режимі без лівих і правих поворотів. Коли вирішиться питання зі знесенням частини заводу, додадуть з'їзди наліво і направо, яких зараз немає", – пояснив "Сегодня" Воробйов.
Що стосується знесення цеху №5, то, за словами Воробйова, в 2008 році там ще були залишки ливарного виробництва, яке планували перенести в інший цех. Але з тих пір змінилося екологічне законодавство, за яким ливарне виробництво в центрі міста заборонено. Зараз цех пустує, і його можна знести.
ДО ОСЕНІ . Розробляти ТЕО і проект буде "Інститут комплексного проектування об'єктів будівництва". Раніше гендиректор цього інституту Іван Войтович розповів "Сегодня", що робочу документацію можуть зробити цієї осені і почати реконструкцію.
Читайте також:
- Реконструкцією Шулявського шляхопроводу займуться китайці
- Подробиці падіння каменів з Шулявського шляхопроводу: з аварійного моста відлетіло облицювання
- Реконструкція Шулявського моста: за роботу взялися китайці (проект)
- Жителі Києва просять Шулявський міст "не хворіти"
- Кличко вирішив звільнити голову "Київавтодору" через обвал Шулявського моста
- Шулявський міст, що обвалився, зміцнили металевими каркасами