Небезпечні київські маршрутки: транспорт горить і губить колеса

20 червня 2017, 08:51

Ірина Гінжул Ірина Гінжул

Технічний стан багатьох бусів, які працюють в столиці як маршрутні таксі, незадовільний  

Пожежа. Маршрутка №317 загорілася через коротке замикання. Фото: KyivOperativ

Пожежа. Маршрутка №317 загорілася через коротке замикання. Фото: KyivOperativ

З початку року в столиці скасували близько 10 таксомоторних маршрутів, які дублюють громадський транспорт. Серед них і популярні №230, 238, 412, 545. Скорочено маршрут №429, кінцеву зупинку якого перенесли з вул. Хрещатик на Терещенківську. На сьогодні в Києві діє 155 таксомоторних маршрутів, торік їх було 171.

Як пояснюють в КМДА, технічний стан багатьох бусів, які працюють в столиці як маршрутні таксі, незадовільний. Наприклад, в січні на Харківському шосе під час руху у маршрутки №529 відвалився задній міст, в березні на Березняках маршрутка №599 загубила заднє колесо, під'їжджаючи до зупинки, а на початку червня в салоні буса №455 на проспекті Перемоги вибухнула система охолодження, коли маршрутка тільки від'їхала від зупинки. Гаряча рідина, що виплеснулася, потрапила на людей і водія. Як розповів водій, його маршрутка щодня проходить техогляд, і все було в порядку, а можливою причиною вибуху міг стати перегрів. На щастя, в усіх випадках ніхто серйозно не постраждав.

За словами начальника комунальної служби перевезень КМДА Сергія Савтиря, кожні півроку техстан маршруток перевіряють незалежні сервісні центри. А щодня перед виходом на маршрут транспорт перевіряють механіки підприємств. При цьому ніде не регламентовано, скільки мікроавтобус може працювати на маршруті – рік, два чи п'ять.

Реклама

"Щороку, згідно з договором, укладеним з містом, перевізники зобов'язані на 20% оновлювати свої рухомі склади новими намистом протягом п'яти років. З тими, хто не виконуватиме зобов'язання, розриватимемо договори", – говорить Савтирь. До слова, ще минулого року міська влада планували протягом двох-трьох років закрити близько 80 маршрутів, замінивши їх автобусами. Скільки маршрутів буде ще скорочено цього року, поки що невідомо.

Непоодинокими є подібні НП і з приміськими маршрутками. У понеділок ввечері на пр. Бажана поруч з метро "Харківська" спалахнула маршрутка "Еталон" №317 (ст. м. "Харківська – м. Бориспіль). Полум'я загасили пожежники. В результаті НП пошкоджено моторний відсік, панель приладів та лобове скло. Обійшлося без постраждалих.

Як пояснює виконавчий директор асоціації автомобільних перевезень Київщини Олексій Павленко, причиною пожежі в маршрутці стало коротке замикання електропроводки. "З тієї ж причини на початку червня в Броварах загорілася маршрутка №411. Всі загоряння автобусів, зазвичай, відбуваються через електропроводку незалежно від того, старий бус чи новий", – пояснює Павленко.

Пасажири техстаном маршруток незадоволені. "Давно пора замінити маршрутки на нові. Ті, що їздять, розвалюються на ходу", – вважає киянка Марина Назарчук.

Реклама

13 червня на сайті електронних петицій Київради з'явилася ініціатива про заборону експлуатації маршрутних таксі типу "Богдан" в Києві і області. Автори петиції підкреслюють, що цей вид транспорту є небезпечним для пасажирів та інших учасників дорожнього руху. За тиждень петицію підписали понад 1600 осіб з 10 тисяч, необхідних для розгляду петиції.

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти