Проїзд у київському метро по-новому: кого пускають і кому можуть відмовити

25 травня, 19:51

Ігор Сєров Ігор Сєров

Столична підземка відновила свою роботу, але є певні умови для пасажирів

У понеділок, 25 травня, в Києві відновило свою роботу метро. Кореспонденти сайту "Сьогодні" проїхали в найпершому поїзді "червоною" гілкою і з'ясували, як відбувся запуск підземки від станції метро "Святошин", яка в докарантинні часи вважалася однією з найбільш завантажених.

Реклама

Незважаючи на ранній час, 5:20 ранку, біля входу на ще закриту станцію вже чекали пасажири. Коли хвилин через 10 поліцейський відкрив вхід на станцію, люди попрямували до турнікетів.

Чергова контролерка біля турнікетів заступила на зміну в екіпіровці: крім рукавичок і звичайної марлевої маски, на ній була ще й захисна пластикова маска.

У кожен з вагонів першого поїзда в сторону центру зайшло не більше як 4-5 людей, на наступних станціях у поїзд заходили ще по 5-6 нових пасажирів, крім станції "Вокзальна", де зайшло втричі більше.

Читайте також: Метро в Києві запрацювало: перші черги і вимога одягнути маску

Реклама

Разом зі звичним оголошенням станцій у вагоні звучало оповіщення: "Використовуйте маски і рукавички, піклуйтеся про своє здоров'я".

Перші пасажири відкритого метро

Усі пасажири були в масках, але лише одиниці – в рукавичках.

На пероні станції метро "Хрещатик" було теж не багатолюдно. Але на відміну від інших станцій, тут чергували відразу троє поліцейських, які пильно спостерігали за тими, хто входив, – чи всі в масках. Усі копи використовували засоби індивідуального захисту.

В тренді
У Києві неподалік аеропорту спалахнула пожежа: рух на Повітрофлотському проспекті перекрито (відео)

Опитані нами працівники метрополітену повідомили, що не пускатимуть пасажирів без масок. У цей час на кількох станціях "червоної" гілки помітно збільшилася кількість пасажирів. Традиційно більше було тих, хто прямував з лівого берега столиці на правий. Втім, головною відмінністю "карантинного" метро від "докарантинного" стало те, що більшість людей намагалися сідати далі одне від одного. Настільки, наскільки давав простір у вагоні. Схоже, що змінився і інтервал руху поїздів – не минало й трьох хвилин, як слідом за потягом, який поїхав, прибував наступний.

На станціях з'явилися нові покажчики

Також, як ми помітили, практично жоден з пасажирів не користувався жетонами. Як нам роз'яснили на "гарячій лінії" київського метро, хоч жетони вже і не продаються, але поки дійсні.

Реклама

Якщо вони у вас є, то ви можете ними розплачуватися. Через місяць вже такої можливості не буде", – сказала нам оператор.

Як виявилося, дехто з тих, у кого залишилися жетони, пробують продати їх як антикваріат на спеціалізованих сайтах. Ціни коливаються від 25 грн до 90 грн за штуку залежно від стану.

Читайте також: Перший запуск: як відновлювали роботу метро на найзавантаженішій станції Києва

Відкриття метро в столиці стало однією з найбільш обговорюваних тем у соціальних мережах. Ті, хто вже встиг проїхати в метро 25 травня, виступили з пропозиціями. Наприклад, кілька людей зійшлися на думці, що потрібно розглянути можливість тримати вхідні двері на станціях навстіж відкритими, щоб пасажири не торкалися їх руками.


Нагадаємо, раніше сайт "Сьогодні" писав, що в Києві відновив свою роботу наземний транспорт .

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...

Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти