З тих пір, як Поділ став пішохідним, пройшло вже два тижні. За цей час водії не раз застрявали в пробках на об'їзних дорогах, а пасажирам громадського транспорту часто доводиться проходити кілька зупинок і власноруч допомагати виїхати автобусам з бетонного лабіринту. "Зупинка далі – тобто ви не доїжджаєте. І занадто вузький проїзд", – скаржиться киянин Анатолій.
У будні дні Контрактова площа майже порожня. Але за звичкою, люди переходять дорогу по зебрі або йдуть по будівельному проходу, спеціально відведеному колись для пішоходів. "Я ще пам'ятаю старий Київ, коли тут можна було ходити без переходів, як завгодно переходити вулицю", – ділиться Людмила.
Новація пішоходам сподобалася, але кажуть – бетонні блоки око не радують. Мовляв, не вистачає зелених насаджень. "Це вже дійсно ближче до європейського міста, де можна спокійно вийти і погуляти. Можна тепер посередині посадити дерева і лавочки зробити з обох сторін", – міркують киянки Ірина та Аліна.
Бетонні перешкоди – це тимчасові заходи, пояснюють в столичній адміністрації. Після завершення глобальної реконструкції Подолу їх замінять на металеві конструкції з підсвічуванням. Благоустрій пішохідного простору починають з Контрактової площі.
На місці знесених МАФів з дня на день почнуть будівельні роботи. Тут висадять алею ясенів, поставлять місця для сидіння, а ось торговельні точки проектом не передбачені. Зате планують відкрити археологічний музей і сквер.
Читайте також:
- Як змінюється Київ: парковка без корупції, ремонт доріг та пішохідний Поділ
- З Контрактової площі в Києві приберуть страшні бетонні блоки
- Контрактова площа з сьогоднішнього дня пішохідна – машинам в'їзд заборонений
- У Києві для транспорту закривають Контрактову площу: як ходитимуть автобуси
- У Києві на Подолі починається пішохідний експеримент (схема)