Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

У київському метро знову не можна оплатити проїзд банківською картою: названа причина

20 листопада, 12:30

Як повідомили у підземці, на станціях проводяться технічні роботи

/ Фото: Міла Князька-Ханова, Сьогодні

У столичному метро вдень у середу, 20 листопада, знову виникли проблеми з оплатою проїздубанківською картою. Про це повідомляє пресслужба підземки.

"На станціях проводяться технічні роботи, оплата за допомогою безконтактної банківської картки тимчасово недоступна. Завершення робіт планується за годину", – йдеться у повідомленні.

Також у метро попросили пасажирів користуватися альтернативними способами оплати.

Реклама

Новини "Сьогодні" писали, що 8 листопада зазнала збій система оплати проїзду у метрополітені за е-квитком. Так, сотні пасажирів не могли пройти через турнікети з синьою картою і з "картою киянина". Пристрої на турнікетах їх не приймали і людям довелося купувати жетони, від яких влада хоче відмовитися з 1 квітня цього року. При цьому НП закінчилася тиснявою і нервами.

Нагадаємо, що раніше журналісти знайшли автомат із продажу е-квитків, який не приймав банківські картки для оплати і купюри номіналом 500 гривень.

Також читайте результати перевірки "Сьогодні" впровадження нової системи оплати проїзду.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...