Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Влада Києва планує замінити лінію метро на Троєщину "швидкісним коридором"

8 грудня 2016, 02:59

Влада Києва припиняє плани по будівництву метро на Троєщину 

Влада Києва планує замінити лінію метро на Троєщину "швидкісним коридором"

Влада Києва планує замінити лінію метро на Троєщину "швидкісним коридором" / Фото: Олександр Яремчук

Влада призупиняє плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метро (гілки на Троєщину).

Про це в інтерв'ю Delo.UA повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.

В якості альтернативи влади міста пропонують жителям мікрорайону новий транспортно-інфраструктурний проект – "швидкісний коридор", відокремлену лінію для комунального транспорту.

Реклама

Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус або автобус (покаже ТЕО) буде обладнаний датчиком GPS, який при наближенні громадського транспорту до перехрестя включає довге зелене світло. Зупинки будуть обладнані спеціальними турнікетами, тобто по суті це буде наземне метро", – розповів Ілля Сагайдак.

На першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії "Троєщина – Чоколівка" з відгалуженням на Відрадний з потенційним добовим попитом в 140 тис. пасажирів.

В тренді
У Києві автомобіль вилетів на зустрічну смугу і перекинувся

Проект включає в себе реконструкцію 22 км дороги, забезпечення зручного доступу до станцій і пересадочних вузлів – ст. метро Петрівка, трамвайна зупинка на вул. Кирилівській, ст. м Дорогожичі, ст. м. Шулявська, лінія швидкісного Борщагівського трамвая, зупинка електрички "Караваєві дачі", вихід на Севастопольську площу. За попередніми оцінками, реалізація такого проекту обійдеться в 100 млн євро.

"На перший погляд, здається, що багато, але аналог коштує в десятки рази дорожче. Справа навіть не в грошах, а в часі. Щоб побудувати лінію метро (на Троєщину – ред.) буде потрібно років 10-15, а з огляду на, як йде таке будівництво в Україні, то і всі 20 років. у свою чергу, цей проект (швидкісний коридор – ред.) можна реалізувати за три роки", – говорить Сагайдак.

Реклама

Підпишись на наш telegram

Лише найважливіше та найцікавіше

Підписатися

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...