Українцям пропонують замість магазинів нові сучасні формати
МХП змінює світ
Як великий агроіндустріальний холдинг перетворюється на лідера кулінарної індустрії
Україна – велика аграрна країна. Одні бачать в цьому її слабкість, інші – величезні перспективи і можливості для економічного зростання. І ці можливості пов'язані з тим, чи зможуть українські аграрні компанії трансформуватися. Не просто вирощувати і продавати аграрну продукцію, а й створювати додану вартість, освоюючи переробні напрямки і пропонуючи нові послуги для споживачів.

Один з лідерів українського аграрного сектору – холдинг МХП – на даний час змінюється саме в цьому напрямку. З сировинної компанії МХП перетворюється в кулінарну.

Однак це не просто освоєння нового напрямку. Прагнучи відповідати новим запитам споживачів, компанія змінює саму філософію свого бізнесу. У МХП вважають, що в центрі уваги сучасного бізнесу повинна перебувати Людина. Споживач, співробітник, партнер – кожен, хто так чи інакше пов'язаний з компанією і з її продукцією.
Нові формати, які економлять час
МХП трансформує бізнес таким чином, щоб люди змогли не тільки отримати продукцію високої якості, але й заощадити свій час.

"Час – найцінніший ресурс, який неможливо повернути. І я б хотів, щоб ми менше часу витрачали на рутину, а більше – один на одного, на спілкування і радість", – говорить засновник МХП Юрій Косюк.

Щоб економити час споживачів, МХП запустив три нові формати: магазини "М'ясомаркет", стріт-фуд "Döner Market" та гастростудію "Секрети шефа". Кожен з них унікальний по-своєму і не має аналогів в Україні. Розповімо про них докладніше.
"М'ясомаркети" – магазини готових рішень
Компанія МХП створює мережу "М'ясомаркетів" по всій країні. На сьогодні такі магазини відкрилися вже в одинадцяти містах України: в Сумах, Ковелі, Миколаєві, Дубно, Черкасах, Кропивницькому, Києві, Одесі, Новомиргороді, Олександрії та Вінниці . До кінця року планується відкрити щонайменше 50 таких магазинів, ще більше розширивши географію мережі.

"М'ясомаркети" – це ультрасучасні магазини, які пропонують не просто свіже і смачне м'ясо різних видів, але і досить великий асортимент супутніх товарів, готові рішення для покупців і зручний сервіс.
Завдання "М'ясомаркетів" – максимально полегшити життя покупців і допомогти вибрати саме те, що потрібно. У цих магазинах немає продавців - відвідувачів зустрічають м'ясні сомельє, які все знають про походження м'яса, його види і способи приготування. Вони поцікавляться уподобаннями відвідувача, підкажуть, що вибрати, і навіть поділяться секретами приготування м'ясних страв. З такими гідами звичайний похід до магазину перетворюється в справжній гастро-шопінг.
"Ми інвестуємо в навчання м'ясних сомельє для того, щоб вони відмінно розбиралися в м'ясі і допомагали кожному відвідувачу. Вони допоможуть сформувати меню, поділяться секретами, як краще приготувати м'ясо. Сомельє можуть на місці навіть замаринувати м'ясо, щоб удома вам потрібно було тільки поставити страву у духовку. І створювана нами "Школа М'ясних Сомельє" буде тільки рости і вдосконалюватися. Ми хочемо допомагати нашим відвідувачам. Ми чуємо побажання наших покупців. І ми готові змінюватися, щоб асортимент був такий, який дійсно потрібен людям в магазині біля дому", – розповідав на відкритті першого "М'ясомаркета" в Одесі Дмитро Морозов, керівник управління по роботі з франчайзі в МХП.

У "М'ясомаркетах" дбають про те, щоб покупцям було смачно, зручно і безпечно і щоб кожен візит в магазин приносив задоволення.
Стріт-фуд "Döner Market": до смаку кожному
У багатьох вулична їжа досі асоціюється з низькою якістю і антисанітарією. Проте через скажений темп життя стріт-фуд дуже затребуваний, особливо у великих містах.

МХП пропонує українцям вуличну їжу зовсім іншого ґатунку – приготовану з дотриманням всіх стандартів чистоти і відмінної якості, та ще й таку, де можна підібрати інгредієнти під індивідуальний смак.
Зовсім недавно, 23 вересня, в Києві відкрився перший заклад стріт-фуду від МХП – "Döner Market". Тут можна купити, наприклад, донери або улюблену багатьма шаурму. Але це будуть унікальні продукти. В першу чергу тому, що вони будуть приготовлені саме для вас і прямо перед вами. Покупець сам може вибрати лаваш або булочку (донер), розмір порції і який вид м'яса йому більше імпонує саме зараз: курочка, індичка, яловичина, мікс або навіть креветка. А ще кожен відвідувач може бути впевненим у тому, що все приготовано за найсучаснішими технологіями, в стерильних умовах і з якісних продуктів.

Протягом двох років компанія планує відкрити близько двох тисяч "Döner Market" по всій країні.

До речі, шаурма від "Döner Market" продається також у багатьох "М'ясомаркетах". Високих стандартів приготування цього готового продукту шаурмистів навчають у спеціальній школі, яка працює на базі першого "Döner Market", що відкрився в Києві.
Гастростудія "Секрети шефа": місце, де можна смачно поїсти і купити продукти додому
Ще один абсолютно новий формат, який МХП пропонує сучасним споживачам, які цінують зручність і час, – гастростудія "Секрети шефа". Це магазин і фуд-корт в одному місці. Тут можна посидіти з друзями і смачно поїсти, а крім того, купити додому свіже м'ясо або м'ясні напівфабрикати, хліб, напої та інші продукти.
Як і інші нові формати МХП, гастростудія "Секрети шефа" – це місце, де поєднуються бездоганна якість та відмінний сервіс. Поки відкрито тільки перший такий заклад - в Києві. Однак до кінця 2021 року МХП планує відкрити кілька десятків таких гастростудій в різних містах України, з прицілом на обласні центри та міста напівмільйонники.

Трансформація МХП – яскравий приклад того, як зміни всередині компанії можуть вивести на новий рівень і власний бізнес, і економіку України в цілому.