І наостанок, що ви порадите нашим читачам? Що робити, де шукати відповіді? Ми опинились у цій ситуації всі разом раптом і одразу. Нічого схожого раніше з нами не відбувалося. Тому ставте нам питання. А ми будемо шукати і давати на них відповіді через різні канали комунікації. Зверніть увагу на нашу сторінку у Facebook, на офіційний сайт Ощаду, на наш youtube-канал Oschadbank.tv. Я постійно комунікую на своїй особистій сторінці у Facebook, показуючи, що і як робить наша 30-тисячна команда для вас, даю відеокоментарі. На сайті oschadbank.ua, наприклад, вже є розділ, який ми назвали «Бережіть себе». У ньому розміщено питання, які сьогодні найчастіше ставлять нашим працівникам у контакт-центрі. Підприємці можуть комунікувати через портал «Будуй своє», який ми спеціально для них створили, і на однойменній сторінці у Facebook. Якщо ви там не знайдете відповідь на своє питання, напишіть у Facebook на сторінці Ощадбанку, і ми обов'язково дамо на нього відповідь. Будьте здорові, зберігайте спокій, і тоді ми вийдемо з цієї ситуації більш сильними і мудрими. |