Відтепер усі дзвінки в поліцію від жителів Дніпропетровської області надходять в єдиний центр звернень. Тепер, зателефонувавши на короткий номер 102, ви потрапите не на пульт копів в місцевий райвідділ поліції, як було раніше, а до обласного центру, де трубку піднімають оператори без погон. "Сегодня" з'ясувала, як працює оновлена гаряча лінія.
Головним нововведенням тут стали люди в штатському, які обслуговують тих, що дзвонять. Раніше цим займалися спеціально навчені правовим нормам правоохоронці. Зараз же, щоб працювати в call-центрі, ні юридична освіта, ні погони не потрібні. У поліції запевняють: це дозволить операторам бути ближче до абонентів, які дзвонять на гарячу лінію.
В добу один оператор здатний прийняти близько 150 дзвінків, при цьому приймати заявку і спілкуватися доводиться швидко, адже нехитрий математичний підрахунок показує: на одного заявника у оператора йде не більше дев'яти хвилин, не враховуючи перерви. У будні телефони в центрі дзвонять більше 2000 разів. Телефони тут практично не замовкають, і кожні три хвилини лунає новий сигнал.
"Найчастіше повідомляють про конфлікти і крадіжки. У грудні планується підключення всієї області. Відповідно, коли збільшиться кількість обслуговуючих міст, вдвічі збільшиться і чисельність дзвінків, тому плануємо розширити штат операторів", – розповідає заступник начальника відділу служби "102" управління організаційно-аналітичного забезпечення і оперативного реагування, підполковник поліції Костянтин Грабовський.
Каждые три минуты в центре раздается звонок
Механікароботиоператораполягаєвтому,щовінприймаєдзвінок,реєструєйого,кваліфікуєподію іпередаєдиспетчеру,якийнаправляєнамісцевільнийекіпаж.Всяінформаціяпроте, що трапилосязаноситьсявспеціальнийбланк,девказуютьП.І.Б., хто телефонував,номертелефону,інформаціюпроподію,місто,районівулицю,наякійсталася НП.Назаповненняодногобланкауоператорайдедодвоххвилин.
Нерідко в службу дзвонять і аноніми, повідомляючи про замінування будівель і об'єктів. Таких абонентів, які віднімають дорогоцінний час у правоохоронців і рятувальників, передають в кримінальний відділ, де їх карають штрафом або навіть тюремним терміном. Як повідомляють в Дніпровському управлінні поліції, за статистикою, більше дзвінків надходить від людей, які представляються; анонімів на порядок менше. Після дзвінка, якщо людина називається, її дані заносять в базу для подальшого реагування на виклик. Наприклад, ідентифікованому абоненту надають відповідь на його звернення.
НАБІР ДО КОЛЛ-ЦЕНТРУ. ШУКАЮТЬ НОВИХ ОПЕРАТОРІВ
Заразєдинийцентр"102"обслуговуєДніпро,КривийРіг,Новомосковськ,Синельниковетаприлеглідо нихрайони.Операторикажуть:найбільшедзвінківнадходитьзобласногоцентрутаКривогоРогу.Авже до 20грудня тутплануютьохопитивсюобласть.Однак,щобоператоривпоралисязі зростаючим навантаженням,набираютьновікадри.Зараздзвінкинагарячу лініюприймають34людини,щестількиж приймуть новобранців.
Вобластівжестартувавнабірновихспівробітниківколл-центру,якийтриватимедо 8грудня.Вимогидо претендентівдоситьпрості:стресостійкість,комунікабельністьішвидкийкомп'ютернийнабір.Крімтого,необхідновільноволодіти українськоюмовоюіматидобру зоровупам'ять,атакожвідмінноорієнтуватисяпокарті,знаючи,дерозташованімістаірайониобласті.Віковихобмеженьтутнемає:середпрацівниківколл-центрузустрічаютьсяякдівчата18років,такічоловікиза40.
Нагадаємо, в Міністерстві охорони здоров'я пообіцяли не шокувати лікарів радикальною реформою.
Також ми повідомляли, що в Україні офіційно стартувала пенсійна реформа.
Підпишись на наш telegram
Лише найважливіше та найцікавіше