На Донецькій залізниці останнім часом почастішали крадіжки об'єктів інфраструктури. Щодоби фіксуються масові й організовані злочинні посягання на держмайно у вигляді умисного пошкодження засобів сигналізації та зв'язку, рухомого складу, верхньої будови колії та іншого інженерно-технічного облаштування, – повідомляє прес-служба Донецької залізниці
"Тільки за останню добу сталося 11 випадків втручання в верхню будову колії і викрадено 81 підкладку, 357 милиць, 198 клемних, 21 заставної болт та інше. На ділянці Новобахмутівка – Горлівка – Пантелеймонівка розобладни 2 сигнальні установки (викрадено 60 приладів пристроїв СЦБ) і 2 вхідних сигналу. Збитки підраховуються", – йдеться в повідомленні.
Завдяки оперативним діям аварійно-відновлювальних служб залізниці збоїв у графіку руху не було. Але, як повідомляють залізничники, навіть самі незначні втручання можуть мати катастрофічні наслідки, аж до того, що поїзд може зійти з рейок.
Також у відомстві нагадують, що незаконне втручання в діяльність залізничного транспорту може призвести до виникнення аварійних ситуацій з вкрай небезпечними наслідками, ставить під загрозу безпеку руху поїздів і передбачає як адміністративну, так і кримінальну відповідальність.
Як повідомляється, за 4 місяці поточного року зафіксовано 300 випадків несанкціонованих втручань сторонніх осіб у діяльність Донецької залізниці. Внаслідок цього підприємство зазнало збитків на загальну суму 720 тис. грн, а з урахуванням відновлення – на 1,4 млн грн.
З початку року затримано 127 розкрадачів, виявлено і знешкоджено 28 угрупувань. Всі затримані передані в правоохоронні органи. Всього за цей період порушено 187 кримінальних справ за ст. 277 "Псування шляхів сполучення і транспортних засобів" і ст. 185 "Крадіжка" КК України. Санкції за цими статтями передбачають покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 7 до 15 років.