Одеська міськрадаготуєтьсяповернутимістумайновийкомплексТОВ"Міжнароднийаеропорт "Одеса". За словамидепутатаОлександраОстапенко, першікрокинашляху до поверненняаеропортузробилаконтрольна комісіяз перевірки виконаннязобов'язаньінвесторами.
"Інвестори обіцяливідбудуватитерміналі знайтикоштинареконструкціюзлітно-посадкової смуги. У 2011році це булоблизько 180мільйонів гривень.Амісто, входячивноовообразованноетовариство зобмеженоювідповідальністюактивамикомунальногопідприємства "Міжнародний аеропорт "Одеса", жертвувалощорічно близько40 мільйонів. Алезадва рокиінвестор невиконав жодну зісвоїхзобов'язань, отримавпільгиназемлюіприватизувавприбутокпідприємства", -пояснивОстапенко.
Втім, на думку рядуекспертів, меріяпри передачіактивіваеропортувТОВотрималаблокуючийпакетакцій -25%, і заразмає непростонаміри, а йхорошішансиповернути підприємство, щоб прибутоквідньогонадходив уміськуказну.
"Об'єднання КПз приватноюфірмоюне принеслорезультату. Зараз наше завдання-забратиосновнізасоби:споруди, будівлі, техніку.Тобто те, що ми віддали, щоєсекторомекономікиі те, на чому можназаробляти", -пояснив "Сегодня" заступник голови контрольноїкомісіїАдександрШеремет.
За йогословами, на 20-вересня комісія оприлюднитьпершірезультатиперевіркиіозвучитьпропозиціїпоповерненнюаеропорту.
"У нас є складнощі зотриманнямінформації відінвесторів, вониназивають їїзакритою, комерційною. Атакож заявляють, що коштиззовніне вдаєтьсязалучитичерез складнуполітичну та економічну ситуацію", -кажеШеремет.
ЮристДенисКешкентійвідзначає, щооб'єктивноперевірититаку заявуможна тількивсуді: "Суд визначить, чи дійсно у однієї із сторіндоговору немаєгрошейабо їхзатиснули".
Міжтимв аеропортукажуть, що заразздійснюєтьсямасштабнийпроектреконструкції, якийскладається збудівництвановоготермінальногокомплексу тазлітно-посадкової смуги. "Закінченнябудівництва запланованена2квартал2015 року.Заразроботив аеропортувиконані більшніжна50%. Будівництвоновоготерміналу здійснюєтьсявплановомурежимі ", - повідомляютьвпрес-службі аеропорту.
З приводузалученняінвестиційтут кажуть, що ТОВ"МАО" не бралонасебезобов'язанняз реконструкціїзлітної смуги.
"Це прописановдоговорі зОдеською міськрадою. Приватнийінвестор, ТОВ"ОдесаАеропортДевелопмент", брав зобов'язаннясприяти в пошукуджерелфінансування.Насьогоднішнійденьрозглядаєтьсядва варіантизалучення коштівна фінансуваннязлітно-посадкової смугине за рахунокбюджету, рішенняпо одномуз яких будеприйнятопіслястабілізаціїсуспільно-політичної ситуаціївкраїні", -підкреслюютьпредставникиінвестора.
Міступотрібенаеропорт-експерт
На думкуполітологаГеннадіяЧижова, повернення аеропортуу власністьміста заразнеобхіднояк самомупідприємству, такімісту, йогожителямігостям:"До початкутуристичногосезонуаеропортповиненпочати приноситиприбутокОдесі.Прийдешнюважкузимуйомутеж кращеперечекатиза підтримки міськогобюджету".
На думкуЧижова, повернення аеропортувідкриєрекреаційнийпотенціалОдеси.Разом зтимджереловТОВ"Міжнароднийаеропорт "Одеса" зізнається, що заразфірмаконтролюєтільки реєстрацію, пасажиро-івантажопотік, тому проблем зрейсамичерез поверненняпідприємствамістуне виникне.
"Складнощі можутьбути тількиз технікою іобладнаннямаеровокзалу, купленимиза коштиТОВ. Цеприватнавласністьфірми, іїїдоведеться бративоренду.Літакивід цьоголітати неперестануть", -пояснивспіврозмовник.
Нагадаємо,біляодеського Будинкупрофспілокзнайшлисхованкуз " коктейлямиМолотова ".