Ми оновили правила збору та зберігання персональних даних

Ви можете ознайомитисЬ зі змінами в політиці конфіденційності. Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з оновленими правилами і даєте дозвіл на використання файлів cookie.

Прийняти

Відчайдушний 16-річний мотоцикліст: "Приймаю рішення на швидкості 230 км/год"

28 жовтня 2015, 04:15

Марія Крижанівська

Одесит вже поганяв у міжнародній мотосерії, а в коледж їздить на ровері без гальм

Одесит Микита Калінін – по-своєму унікальний хлопець. Він професійно займається мотоспортом і навіть у свої 16 потрапив до числа учасників міжнародної серії для хлопців від 14 до 18 років. І хоча серед 24 учасників став одним із трьох, хто не набрав жодного залікового очка за 13 гонок, фахівці називають успіхи 16-річного студента Одеського автодорожнього коледжу "українським проривом" у мотогонках.

Батько і тренер спортсмена Павло Калінін, професійний мотогонщик, розповів "Сегодня", що за перші 20 років незалежності нашої країни Україну на міжнародній арені мотогонщики не представляли. "На даний момент від України виступають Микита і ще один хлопець в класі супербайків", – розповів нам Калінін-старший. І додав, що син успішно поєднує різні захоплення: катається на лижах, гірському велосипеді, бігає на довгі дистанції. За словами Павла, мотоспорт, при дотриманні техніки безпеки, не більше травмонебезпечний вид, ніж футбол, хокей або фігурне катання. "Травми, звичайно, були. Наприклад, легкий струс, але руки і ноги Микита ніколи не ламав", – запевняє батько хлопця. З роками страх за захоплення сина переборола і мама Микити.

Реклама

БЕЗ ГАЛЬМ. Після повернення до Одеси юний гонщик розповів "Сегодня", що батько завжди брав його з собою на змагання, тому цікавився гонками Микита з дитинства. "Перший мотоцикл у мене з'явився в дев'ять років, а через два роки я вперше взяв участь у змаганнях з мотокросу – їзді по пересіченій місцевості", – згадує Микита і додає, що не раз падав з мотоцикла. Дотепер, через брак спеціальних кільцевих трас, підліток тренується на мотоциклах, створених для мотокросу, але з дорожніми покришками, а в зимовий період їде кататися в Іспанію. Тричі на тиждень тренується на байку, а взимку приділяє увагу тренуванням, які поліпшують координацію і відчуття балансу, – катається на велосипеді і роликах, стрибає на батуті. Влітку тренується в Одесі на водному мотоциклі.

В тренді
Бойовики атакували ВСУ під Донецьком і Маріуполем: де на Донбасі найспекотніше

Цікаво, що водійських прав у хлопця поки немає. А мріє він про власний спортивний байц KTM Moto3, поки ж мотоцикл для змагань йому надають організатори. "На такому мотоциклі можна їздити по місту, та й одеські дороги залишають бажати кращого", – пояснює Микита. І зізнається, що адреналінової залежності уникнути не зумів. "Коли довго не катаюся, відчуваю, що організму чогось не вистачає", – зізнається він, але зазначає, що після надшвидкісних гонок на трасах "літати" по міських дорогах бажання немає.

За словами гонщика, мотоцикл здатний освоїти не кожен, але для любителів швидкої їзди змагання – відмінний спосіб випустити пару і не ризикувати життям на дорогах. "У мотогонках я приймаю рішення на швидкості 230 км/год, а небезпеки можна уникнути за допомогою дотримання простих правил безпеки", – запевняє юний гонщик. І зізнається, що коханої дівчини у нього поки немає, зате є ще одне екстремальне хобі – їзда на велосипедах без гальм. "Я сам збираю велосипеди, їжджу на них по місту, на тренування і в коледж, а гальмую ногами", – говорить Микита.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини у нашому Telegram

Реклама

Реклама

Новини партнерів

Загрузка...

Новини партнерів

Загрузка...
загрузка...