Що відбувається вночі в київському метро: екскурсія по підземці

Робочі змінюють рейки і радять не боятися щурів

<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
<p>Під землею. Поки ми спимо, шляховики змінюють рейки в тунелях. Фото: М. Знак</p>
1/5

Минулої ночі столичний метрополітен вирішив відкрити таємницю того, чим живе підземка, коли всі кияни сплять. Журналістам влаштували нічну екскурсію – рівно о першій годині ночі ми заходимо на станцію "Політехнічний інститут". Багатьох відразу охопило занепокоєння, адже маршрут не з легких – пройти майже до середини темного тунелю до станції "Вокзальна" і потім повернутися назад. "Я наче в трилер потрапив. А якщо там пацюки? Мені з дитинства розповідали страшні історії про них, що нібито вони гігантського розміру і бігають зграями", – нарікав фотограф Дмитро.

Реклама

"Про нічному режимі роботи підземки пасажири знають мало. В цей час там працює 1500 наших співробітників. Крім роботи прибиральниць трудяться і наші шляховики. Заміна рейок – найбільш енергозатратна робота, і дуже важлива. Шляховикам треба встигнути впоратися з декількома тоннами рейок, а часу в обріз: нічна зміна починається о 1:30 і триває три з половиною години. О 5:20 вже подають напругу і запускають перший поїзд", – розповідає начальник прес-служби КП "Київський метрополітен" Наталя Макогон.

На пероні станції нас зустрічає бригада шляховиків-чоловіків, і ми вирушаємо в тунель в бік "Вокзальної". Мені, як дівчині, страшнувато. Але молодий працівник в червоному жилеті підбадьорює: "Не бійтеся! Щурів, про яких писали, тут немає".

В середньому на одну лінію метро виділяють 90-100 шляховиків, в бригаду входить від 5 до 20 осіб. "Заміна рейок на одній ділянці проходить в кілька етапів. Спочатку рейки перевіряють і шукають ділянки з дефектами за допомогою дефектоскопних візків, які курсують по шляхах щоночі. Крім того, два рази на місяць працює вимірювач колії: він знаходить перекоси, рельєфні порушення", – каже нам один з чоловіків, додаючи, що існує більше 300 видів пошкоджень рейок, в тому числі через знос металу. Ось чому ми іноді чуємо в поїзді вереск металу або відчуваємо під підлогою вагона поштовхи. Щоб цього не було, і трудяться шляховики.

Реклама

Ремонтники приступають до роботи: вантажать важку рейку, далі виблискує електрозварювання. "За одну зміну ми встигаємо замінити до 200 метрів рейок. Старі знімаємо за допомогою портального крана. Далі кладемо батіг нової рейки, закріплюємо і припаюємо її за допомогою зварювального апарату, щоб хід поїзда був тихим і без постукувань в місцях стику. Зараз ми перейшли на 75-метрові батоги нового типу, довжина яких дозволяє мінімізувати необхідність спайки, що підвищує комфорт поїздок. На наступний день старі рейки підбирають і вивозять з тунелів", – пояснив нам заступник начальника метрополітену Ігор Сушко, додаючи, що рейки поставляють в основному з Маріупольського комбінату ім. Ілліча, по 24,5 тис. грн за тонну.

В перегоні між "Політехом" і "Вокзальною" вже замінили 320 метрів рейок. Ця ділянка – одна із найпроблемніших на червоній лінії. Через кілька днів роботи тут повинні закінчити і перейти на перегін між "Вокзальною" і "Університетом". "Ще одна проблемна ділянка – між станціями "Дніпро" і "Лісова". Минулого місяця ми закінчили роботи на Південному мосту, замінивши кілометр рейок. Також паралельно ведемо роботи на інших самих дефектних ділянках: по зеленій гілці це перегони "Позняки" – "Осокорки", на синій – "Петрівка" – "Героїв Дніпра", – додав Сушко.

Процес заміни рейок завершили о третій ночі, і ми почали підніматися назовні. А вже через пару годин по тунелю пішли поїзди з пасажирами.

Реклама

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Допомога під час війни
Більше новин
Love is...💙💛
Подорожуй Україною
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
Кулінарний майстер-клас
Що приготувати?
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
Рейтинг популярності
Наші спортсмени в Instagram
1
Василь Ломаченко Василь Ломаченко
2157К
2
Олександр Усик Олександр Усик
1698К
3
Олександр Зінченко Олександр Зінченко
1660К
4
Андрій Шевченко Андрій Шевченко
1150К
5
Володимир Кличко Володимир Кличко
1021К
6
Еліна Світоліна Еліна Світоліна
871К
7
Андрій Лунін Андрій Лунін
658К
8
Віталій Кличко Віталій Кличко
515К
9
Дар'я Білодід Дар'я Білодід
496К
10
Юлія Герасимова Юлія Герасимова
449К
У кого найбільший прогрес
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,01
52,01
52,01
25,48
54,49
54,04
50,60
27,58
57,79
56,79
56,68
28,29
57,94
56,41
54,92
26,76
58,50
56,50
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,59
61,99
59,99
57,49
28,97
61,99
59,99
57,49
28,98
62,99
61,99
59,99
28,98
-
52,99
50,81
26,24
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

64122.39

Binance Coin (BNB)

592.56

Dogecoin (DOGE)

0.17

Litecoin (LTC)

82.65

Theta (THETA)

2.2

Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Love is... 💙💛
За що ми любимо Вінницю
Водонапірна вежа

Водонапірна вежа

Фонтан «Roshen»

Фонтан «Roshen»

Вареники з вишнею

Вареники з вишнею

Double-decker

Double-decker

Готель «Савой»

Готель «Савой»

Вiдвiдати мiсто після перемоги

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти