Кияни з подорожчанням проїзду в метро планують економити на шоколадках і ходити пішки

Жителі столиці неоднозначно сприймають підняття ціни проїзду в підземці, але визнають, що захід вимушений

Столична підземка почала позбавлятися від жетонів і переводити пасажирів на електронну оплату проїзду. У Київраді вже обговорюють можливість підвищення вартості проїзду в метро до 3,5 гривень, але кажуть, що на такий крок підуть лише після парламентських виборів. Редакція Сегодня.ua дізналася у городян, що вони думають про майбутнє подорожчання проїзду в київській підземці.

Лаврентій Царук, юрист, громадський активіст

Реклама

526320_501051683248865_1500370538_n

Фото: Facebook

"Не можна мовчки погоджуватися із запланованим київськими властями підняттям тарифу на проїзд у Київському метрополітені, обґрунтованому лише збитковістю комунального підприємства. Адже не потрібно бути великим фахівцем, щоб розуміти, що в структурі київських комунальних підприємств з багатомільйонними оборотами заховані величезні корупційні схеми і колосальні неефективні витрати.

Реклама

Один КП "Київпарксервіс" здатний, за оцінками фахівців, приносити в міську казну чверть мільярда гривень доходу, на початку 2014 року на все місто "волав" до Київради про свою збитковість і просив грошей на зарплати. Упевнений, що така ж ситуація по всіх інших комунальних підприємствах міста. У Києві вже чотири місяці нова влада, але в цьому напрямку нічого не робиться.

Нам потрібен чесний аудит усіх комунальних тарифів, і не тільки метрополітену. Після отримання цих даних потрібно думати, як скорочувати злодійство і безглузде марнотратство грошей киян. Адже очевидно, що за рахунок однієї лише економії можливо досягти скорочення витрат, а значить менше підвищувати ціни.

Погано, що замість чогось нового повертаються старі схеми. Найкращий засіб проти цього – гласність і наша боротьба за те, щоб чиновники виконували свої власні закони".

Реклама

Тетяна Швець, вчителька

905319_443990095694213_243694687_o

Фото: Facebook

"Я вважаю, що це правильний крок. Тому що не може проїзд коштувати настільки дешево, як зараз. Це дуже непопулярний захід, я розумію, але абсолютно виправданий. Навіть не знаю, чому ще. Я розумію, що так правильно і все.

На жаль зарплати не зростають, тому народ і бурчить. А з іншого боку, ну доведеться економити на чомусь (як зараз кажуть, не з'їси шоколадку, не вип'єш пива, чашку кави і т.д., коли збирають на АТО). По гаманцю подорожчання вдарить рівно на ту суму, на яку підвищать. Значить доведеться заробляти більше, ніж зараз, щоб не ходити пішки".

Сніжана Скляревська, телеведуча

10349021_506411456127303_4420425440488854539_n

Фото: Facebook

"Метро – це основна артерія міста для більшості населення. Оскільки в країні криза, курс долара піднявся на 40%, а зарплат немає, це буде трагедія для населення. Віддавати чверть мінімальної зарплати за проїзд у метро – це занадто. Не для цього стояв Майдан, щоб і так бідне населення країни (яке превалює) повністю обібрати".

Владислава Осьмак, києвознавець, громадський діяч

424148_197296937046563_132646424_n

Фото: Facebook

"Багато киян живуть від зарплати до зарплати. По собі можу сказати, що подорожчання проїзду вдарить по гаманцю. Особливо незручності ми відчуємо взимку, коли в період снігопадів (а ми вже маємо такий досвід), метро – це єдиний вид транспорту, який працює безперебійно.

Оскільки я ще займаюся екскурсіями, то можу сказати, що зараз туристичний бізнес перебуває в жалюгідному стані. Тут грошей майже неможливо заробити. Величезний пласт – близько 80% – туристів, а це переважно були туристи з Росії, перестали їздити в Україну і, зокрема, до Києва. З урахуванням цього факту особисто я на собі відчую подорожчання проїзду в метро.

З іншого боку, проїзд у метро не може коштувати настільки дешево, як він коштує зараз. Однак підвищення вартості проїзду зовсім не означає, що гроші підуть на поліпшення і модернізацію, наприклад, рухомого складу.

Водночас, якщо провести прозорий аудит і направити частину коштів, виручених від подорожчання проїзду в метро, на його модернізацію, то я не маю нічого проти підняття тарифів".

Олександр Сергієнко, директор аналітико-дослідницького центру "Інститут міста"

10390369_463923493742010_1229517402041914836_n

Фото: Facebook

"Підвищення вартості проїзду в метро пов'язано з тим, що державний бюджет не компенсує проїзд пільговиків. А у нас їх від 2 до 3 десятків різних видів. Кожен третій не платить за проїзд. Якби не це, питання підвищення вартості проїзду взагалі не стояло б.

Але потрібно враховувати, що метро – це високотехнологічний вид транспорту, який вимагає відповідного догляду. Якщо метро не отримує достатньо обігових коштів, воно починає економити. А це вже загрожує небезпекою для пасажирів.

Перше, що потрібно зробити – це переглянути категорії пільговиків. Наприклад, безкоштовний проїзд міліціонерів і співробітників СБУ. Чому він у нас є? По-друге, потрібно переходити до електронного обліку пільговиків, тоді для звітності буде зрозуміло, скільки їх проїжджає. Для цього і потрібні електронні квитки.

Від подорожчання проїзду постраждають, насамперед, студенти. На пенсіонерах це ніяк не відіб'ється – у них як був безкоштовний проїзд, так і залишиться. А ті, хто заробляє добре, ті або не їздять в метро, або не відчують на собі подорожчання. В разі підняття вартості проїзду можуть постраждати люди з низькими заробітними платами. Однак потрібно враховувати, що українці здатні пристосовуватися до всього, тому я не виключаю, що багато хто просто відмовиться від метро і пересяде на інший вид транспорту".

Читайте також:

Реклама на segodnya.ua Реклама
Всі новини
Останні новини
Показати ще
Реклама на segodnya.ua Реклама
Говорить президент України
Більше заяв Зеленського
ЗСУ: головне
Докладніше
Допомога під час війни
Більше новин
Love is...💙💛
Подорожуй Україною
У пошуках роботи
Знайти своє місце!
🏠 Квартирне питання
Новини нерухомості
"Разом нас багато"
Нас не подолати
🚘 Актуалка для автовласників
Що ще нового?
Кулінарний майстер-клас
Що приготувати?
⚽ Фан-сектор
Вболівай за футбол!
Be in Techno Trends
Слідкуй за новинами
⭐ Срачi прибули
Більше скандалів
🔮 Прогнози та гороскопи
Що ще кажуть зірки?
Валюта
Курс долара в касах банків (купівля/продаж)
1
ПУМБ ПУМБ
35.8/36.3
2
ПриватБанк ПриватБанк
35.5/36.3
3
Ощадбанк Ощадбанк
35.7/36.15
4
Райффайзен Банк Райффайзен Банк
36.4/37.1
5
Укрексімбанк Укрексімбанк
36.2/36.7
6
Альфа-Банк Альфа-Банк
35.5/36.7
7
Укргазбанк Укргазбанк
35.4/36.4
8
Універсал Банк Універсал Банк
35.4/36.9
9
OTP Bank OTP Bank
31.95/35.0
Герої не вмирають!

Позивний “Депутат”... Сергій Компанієць - старшина роти 93-ї окремої механізованої бригади “Холодний Яр”. Воював на передовій з 2014 року. Хлопці називали 47-річного старшину батьком, бо він допомагав і вчив кожного. Загинув у бою під Ізюмом, прикриваючи побратимів. Його 16-річний син пішов вчитись у військовий коледж…

Історія героя
Рейтинг цін
Скільки коштує житло у новобудовах Києва (грн за м²)
1
Печерський Печерський
90 592
2
Шевченківський Шевченківський
57 791
3
Оболонський Оболонський
54 494
4
Подільський Подільський
51 178
5
Голосіївський Голосіївський
46 989
6
Святошинський Святошинський
36 659
7
Дніпровський Дніпровський
35 882
8
Дарницький Дарницький
35 881
9
Деснянський Деснянський
35 364
10
Солом'янський Солом'янський
31 688
Прогноз 🔑
Рейтинг популярності
Наші спортсмени в Instagram
1
Василь Ломаченко Василь Ломаченко
2157К
2
Олександр Усик Олександр Усик
1698К
3
Олександр Зінченко Олександр Зінченко
1660К
4
Андрій Шевченко Андрій Шевченко
1150К
5
Володимир Кличко Володимир Кличко
1021К
6
Еліна Світоліна Еліна Світоліна
871К
7
Андрій Лунін Андрій Лунін
658К
8
Віталій Кличко Віталій Кличко
515К
9
Дар'я Білодід Дар'я Білодід
496К
10
Юлія Герасимова Юлія Герасимова
449К
У кого найбільший прогрес
ЗАПРАВКИ
Паливо сьогодні
95+
95
ДП
ГАЗ
54,49
54,04
50,60
27,58
57,01
55,01
55,01
25,98
57,69
56,06
55,00
26,76
57,79
56,79
56,68
28,29
58,50
56,50
53,90
28,04
60,88
57,91
56,99
28,61
61,99
59,99
57,49
28,97
61,99
59,99
57,49
28,98
62,99
61,99
59,99
28,98
-
53,05
50,88
26,26
статистика
Курс криптовалюти сьогодні

Валюта

Ціна, usd

Bitcoin (BTC)

59582.21

Binance Coin (BNB)

565.04

Dogecoin (DOGE)

0.13

Litecoin (LTC)

80.67

Theta (THETA)

2.07

Haute Couture
Розклад Fashion Weeks

Париж. Франція

3 – 7 липня

Париж. Франція

Маямі. США

14 – 21 липня

Маямі. США

Нью-Йорк. США

9 – 14 вересня

Нью-Йорк. США

Лондон. Англія

16 – 20 вересня

Лондон. Англія

Мілан. Італія

20 – 26 вересня

Мілан. Італія
Подробиці з модних показів
Вибір українців 🚘
Які нові легкові авто купували у червні
1
Toyota Toyota
456
2
Renault Renault
327
3
Volkswagen Volkswagen
263
4
Hyundai Hyundai
172
5
Skoda Skoda
168
6
Mitsubishi Mitsubishi
162
7
BMW BMW
120
8
Nissan Nissan
102
9
Mercedes Mercedes
94
10
Ford Ford
87
Детальніше
Love is... 💙💛
За що ми любимо Вінницю
Водонапірна вежа

Водонапірна вежа

Фонтан «Roshen»

Фонтан «Roshen»

Вареники з вишнею

Вареники з вишнею

Double-decker

Double-decker

Готель «Савой»

Готель «Савой»

Вiдвiдати мiсто після перемоги

Натискаючи на кнопку «Прийняти» або продовжуючи користуватися сайтом, ви погоджуєтеся з правилами використання файлів cookie.

Прийняти